arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۴

مدیر عصبانی رم : بازیکنانم را راحت بگذارید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شب گذشه قرمزپوشان رم در زمین خود نتوانستند برابر باته بوریسوف پیروز شده و با تساوی بدون گل متوقف شدند. آنها تنها به لطف توقف لورکوزن برابر بارسلونا بود که موفق شدند به یک هشتم لیگ قهرمانان راه یابند؛ با این حال این مساله نیز هواداران معترض رم را راضی نکرد و در پایان بازی اقدام به هو کردن بازیکنان کردند.

همچنین چندین روزی است که دسته ای از هواداران معترض با تجمع در بیرون کمپ تمرینی رم، شعارهای اعتراضی علیه بازیکنان و کادر فنی سر می دهند. جیمز پالوتا، مدیر باشگاه رم در جمع خبرنگاران گفت:" هر روز آرزو می کنم که برخی از شما خبرنگاران و هواداران معترض، دست از سر بازیکنان من بردارید. رم مجموعه ای از بازیکنان خوب و بزرگ است. بازیکنان جوان و خوبی در رم حضور دارند و این برای من و آنها سخت است که هر روز صدای اعتراض هواداران را بشنویم.

این مساله را هر روز در رسانه ها شاهدش هستیم که هواداران رم به کادر فنی و بازیکنان معترض شده اند. این بازیکنان و نیز کادر فنی، حداکثر تلاششان را برای موفقیت تیم به خرج می دهند و زمان آن رسیده که با احترام نسبت به آنها برخورد شود. ما حالا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمان هستیم و تلاش مربیان و بازیکنان ستودنی است. معتقدم که باید این اعتراضات متوقف شود."
منبع: ورزش3
نظرات بینندگان