arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۰ - ۲۰ آذر ۱۳۹۴

رونالدو وارد شرکت هتلداری می شود/ هتلی 5 ستاره با بیش از 10شعبه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کریستیانو رونالدو ثروتمندترین بازیکن اروپایی که به استناد بسیاری از مراکز آماری نیمی از ثروتش را با ترفندهای اقتصادی و مالیاتی از نظر محاسبه کنندگان پنهان کرده، برای ادای دین خود به زادگاهش، پرتغال گامی بسیار اساسی برداشته است.

رونالدو بزرگترین شرکت چند منظوره در زمینه گردشگری و هتل‌داری را در پرتغال تاسیس و روز گذشته نیز بخش مرکزی آن را افتتاح کرد. یک هتل 5 ستاره که قرار است بیش از 10 شعبه در شهرها و سواحل مختلف کشور پرتغال داشته باشد. وکیل او در مراسم افتتاحیه نامه کریس را برای حضار قرائت کرد و از قول این ابرستاره فوتبال گفت: همه این هتل‌ها امانتی است که تا قبل از 18 سالگی پسر کریس در اختیار پدرش خواهد بود.

در قدم اول، رونالدو با شرکت بزرگ لوسا رد پرتغال برای سرمایه گذاری در بخش هتل داری به توافق رسمی رسید و بعد ماجرای تاسیس هتل‌هایی به مالکیت و مدیریت رونالدو مطرح شد. شرط مهم کریستیانو رونالدو نیز در این میان قابل تامل است: «کلیه کارکنان از کادر مدیریت تا خدمات باید پرتغالی باشند و بهترین حقوق را دریافت کنند.»

رونالدو به تاریخ 17 دسامبر برای امضای نهایی قرارداد همکاری با شرکت لوسا به لیسبون خواهد رفت. شهر مادریا، زادگاه کریستیانو رونالدو بیشترین سهم را در این پروژه خواهد داشت. گروه هتل‌داری لوسای پرتغال به تاریخ 20 نوامبر 1972 تاسیس شده و در کشور پرتغال ریشه دارد. رونالدو برای آینده خیال خرید بسیاری از هتل‌های معروف این شرکت قدیمی را در سر داشته و پسرش را مالک آینده همه این هتل‌ها می‌داند.

منبع: فارس
برچسب ها: ترفند ، هتلداری ، ابرستاره
نظرات بینندگان