arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۰ - ۲۰ آذر ۱۳۹۴

کمپین ممانعت از ورود ترامپ به بریتانیا تشکیل شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واحد مرکزی خبر نوشت: بیش از پانصد هزار نفر در انگلیس خواستار ممنوع الورود شدن ترامپ به کشورشان شده اند.

به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی ، حدود نیم میلیون نفر در انگلیس با امضای طوماری در سایت اینترنتی پارلمان این کشور خواستار ممانعت از ورود دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا به انگلیس شدند.

اظهارات ترامپ مبنی بر لزوم جلوگیری از ورود مسلمانان به خاک آمریکا انتقادات گسترده بین المللی را به همراه داشته است.

چارلی وولف مفسر سیاسی در لندن گفت دونالد ترامپ یک سیاستمدار نیست به همین علت گاهی حرفهایی می زند که از نظر دیپلماتیک و سیاسی نسنجیده است. البته او حرف خود را خیلی بد بیان کرده است و کاملا قابل درک است که عده زیادی در نتیجه حرفهای او رنجیده خاطر شوند.

البته دیدگاههای انگلیسیها درباره این مسئله فرق می کند.

یک نفر گفت ترامپ فردی باهوش است و با این حرفها عملا توجه رسانه ها را به خود جلب و خود را تبلیغ می کند.

یک زن گفت هر کسی نظر خود را دارد. البته نمی گویم او درست می گوید و حق با اوست اما در عین حال ما نیز نمی توانیم او را تحریم و ممنوع کنیم.

یک مرد مسن گفت به نظر من او نباید به انگلیس بیاد زیرا او یک احمق است.

یک نفر دیگر گفت به نظر من او این کارها را انجام می دهد و این حرفها را می زند تا بیشتر در رسانه ها مطرح شود. البته اصلا معلوم نیست واقعا به حرفهایی که می زند باور داشته باشد. البته اگر واقعا این حرفها را جدی زده باشد، با او به مشکل می خوریم.

تا کنون در نتیجه این موضع گیریهای جنجالی ، مقام افتخاری سفیر تجارت اسکاتلند و همچنین مدرک افتخاری از او گرفته شده است. اکنون باید دولت انگلیس درباره طوماری که علیه ترامپ امضا شده است، اقدام کند. وزیر کشور انگلیس می تواند از ورود افرادی که حضور آنها به نفع عموم مردم نیست، جلوگیری کند و بر همین اساس هر سال از ورود صدها نفر به انگلیس جلوگیری می کند.


نظرات بینندگان