arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۶ - ۲۱ آذر ۱۳۹۴

استیلی: در نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد/ مشکلات مالی تمرکز ما را به هم زده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی ملوان می‌گوید تیمش در نیم فصل دوم بهتر از این خواهد شد و در او حال ساختن یک تیم جوان است.

حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با صبا در قم، اظهار کرد: بازی سختی در قم داریم چرا که شش بازیکن‌مان به دلایل مختلف کنارمان نیستند. تمرینات خوبی را در هفته‌های گذشته انجام دادیم و به خوبی نقاط ضعف و قوت صبا را آنالیز کردیم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و هموطنان‌مان از بازی لذت ببرند. در این بازی فرزاد‌ حاتمی و محمد آبشک سه اخطاره هستند و آرش افشین، سعید یوسف‌زاده و صادق محرمی هم مصدومان ما هستند.

او با اشاره به بازی مقابل سایپا و تراکتورسازی تبریز نیز افزود: در این بازی‌ها بدون مهاجم به میدان رفتیم و در حالی که بسیار خوب بودیم نتوانستیم به برتری برسیم. با این حال ناچاریم که رقبا را شکست دهیم تا از بالای جدول فاصله نگیریم. ما به بازیکنان جوان هم میدان داده‌ایم و ثمره آن را در آینده می‌بینیم.

سرمربی ملوان درباره اعتراض هواداران به نتایج این تیم نیز گفت: نتایج ما از ابتدای فصل بد نبوده است. از هفته سوم تیم را در اختیار گرفتیم و در دو بازی قبلی هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم. اعتراض به مربی در همه جا هست و مردم انزلی هم به خوبی فوتبال را می‌فهمند. ما جوانگرایی را آغاز کرده‌ایم و مطمئن باشید که از نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد. همانطور که در راه‌آهن جوانان خوبی را به فوتبال معرفی کردیم این کار را در ملوان هم انجام می دهیم. می خواهیم تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را گرد هم بیاوریم.

او اضافه کرد: با تمرینات و تاکتیک‌های مختلف به آینده امیدوار هستیم و من و بازیکنان از یکدیگر شناخت خوبی به دست آورده‌ایم و می‌توانیم بهتر از این هم شویم.

استیلی درباره مشکلات مالی تیمش هم خاطرنشان کرد: مشکلات مالی در همه تیم‌ها وجود دارد و فقط مربوط به تیم ما نیست. این موضوع بر تمرکز تیم ما تاثیر گذاشته است. باید منابع مالی را پیدا کنیم. خیلی از تیم‌ها در حالی که نام خصوصی را یدک می‌کشند، از منابع دولتی هم استفاده می‌کنند. 30 درصد از سهام ما متعلق به نیروی دریایی است و فقط از زمین و سرباز‌ها استفاده می‌کنیم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان