arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۲۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۶ - ۲۱ آذر ۱۳۹۴

دایی: دلایل غیرفوتبالی در محرومیت کریمی دخیل است/ نمی‌خواهیم عقب بیفتیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه در بازی با ملوان به دنبال کسب سه امتیاز هستیم، گفت: دلایل غیرفوتبالی در محرومیت فرید کریمی دخیل است.

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازی فردا یک بازی سخت و حساس برای صبای قم است و با وجود احترامی که برای ملوان قائل هستم، تلاش ما این است که در این بازی خانگی، برنده باشیم.

وی افزود: نمی‌خواهیم از کورس مدعیان بالای جدول عقب بمانیم و طی هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی در بازی فردا داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: فرشید باقری و فرید کریمی در بازی فردا برابر ملوان غایب خواهند بود که در مورد فرید کریمی حتی من هم نمی‌دانم که چرا این بازیکن را محروم کرده‌اند. بقیه نفرات ما آماده هستند تا با یک بازی خوب، سه امتیاز را کسب کنند.

دایی بیان داشت: در مورد قضیه فرید کریمی آنقدر دلیل و مدرک داریم که اطمینان داشته باشیم وی نباید محروم شود و مشکلی که برای کریمی پیش آمده به هیچ عنوان به باشگاه صبا ربطی ندارد.

وی عنوان کرد: این تصمیم کمیته انضباطی، نفی قانون است و دلایل غیرفوتبالی در محرومیت فرید کریمی دخیل بوده است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: می‌دانیم که ملوان، غایبان زیادی در بازی فردا دارد اما بازیکنان جایگزین، همیشه انگیزه بیشتری برای نشان دادن توانایی‌های خود دارند و این غیبت برای ملوان ممکن است به نفع این تیم باشد؛ با این حال تلاش می‌کنیم در این بازی مهم، پیروز میدان باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال صبای قم و ملوان بندرانزلی در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۲۲ آذرماه در ورزشگاه یادگاه امام قم برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
برچسب ها: محرومیت ، کورس ، مدعیان ، صبا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
0
دوباره دایی همه چیز رو مسائل غیرفوتبالی ربط داد کلاً باید همه با منطق دایی هماهنگ باشن
نظرات بینندگان