arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۶ - ۲۱ آذر ۱۳۹۴

مظلومی: قلعه‌نویی تراکتور را موفق می‌کند/ بعد از این بازی، برای او آرزوی موفقیت دارم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم استقلال تهران با اشاره به دیدار تیمش برابر تراکتورسازی گفت: بازی سختی با تراکتورسازی در هوای سرد تبریز داریم ولی با این حال تلاش می کنیم بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم.

پرویز مظلومی عصر شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در هتل پارس تبریز به خبرنگاران گفت: بازی فردا در هوای سرد تبریز برگزار می شود که تلاش می کنیم بازی جذاب و تماشاگرپسندی ارائه دهیم و دست پر تبریز را ترک کنیم.

وی سپس با بیان اینکه تراکتورسازی هواداران پرشور و خونگرمی دارد، ادامه داد: ما فردا می خواهیم یک بازی بی حاشیه برگزار کنیم تا هواداران حاضر در ورزشگاه و آنهایی که پای تلویزیون هستند یک بازی دیدنی ببینند و لذت ببرند.

مظلومی با اشاره به اینکه استقلال جایگاه اولی خود را در جدول به راحتی به دست نیاورده است، افزود: برای همین تلاش می کنیم که صدر جدول را همچنان حفظ کنیم و امتیازات لازم را جمع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به تغییر سرمربی تیم تراکتورسازی نیز اشاره کرد و گفت: به تازگی کادرفنی تراکتورسازی تغییر کرده که من به امیر قلعه نویی تبریک می گویم و امیدوارم بعد از دو بازی که با ما در تبریز دارند، موفق باشند و نتایج خوبی کسب کنند.

وی با بیان اینکه ما تراکتور را می شناسیم و آنها را به خوبی آنالیز کرده ایم، ابراز داشت: تراکتور وضعیت خوبی در جدول ندارد ولی آنها تیمی خوب با بازیکنان خوب در اختیار دارند و ما فردا تلاش می کنیم تا نقاط قوت تراکتورسازی را مهار کنیم و با تکیه بر نقاط ضعفشان آنها را فلج کنیم.

مظلومی سپس به توانمندی های دو تیم اشاره کرد و گفت: تراکتورسازی و استقلال دو تا از تیم های برتر فوتبال کشورمان هستند که می توانند فردا یک بازی خیلی دیدنی و زیبا ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه فردا استقلال بازیکن محرومی ندارد، ابراز داشت: البته خرسندنیا و مجیدی مصدوم هستند و آنها ما را در تبریز همراهی نمی کنند ولی بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند و آماده این بازی هستند.

دو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران از چهارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال فردا ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام(ره) شهر تبریز به مصاف هم می روند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان