arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۴

واکنش مدیرعامل باشگاه نفت به اظهارات تند منصوریان: حرفه ای رفتار نکرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
منصور قنبرزاده  درباره اعتراض تند علی رضا منصوریان به مشکلات مالی باشگاه نفت تهران بیان کرد:متاسفانه سرمربی ما درست شب قبل از بازی با فولاد این مصاحبه را انجام داده است.با توجه به حساسیت جدولی مصاف با حریف خوزستانی پیش کشیدن مسائل مالی نشان از عدم حرفه ای گری منصوریان در قبال مشکلات مالی دارد و بهتر بود در فضایی بهتر این اعتراض مطرح می شد.
وی افزود :همان طوری که منصوریان از مشکلات مالی گله مند است مسئولان باشگاه هم از نتایج نفت در لیگ برتر و جام حذفی دلخور هستند.چرا که تیم را برای قهرمانی بسته ایم و رتبه سیزدهم به هیچ وجه زیبنده نیست.
وی ادامه داد :از اصحاب رسانه می پرسم چرا باید یک مربی در سطح لیگ برتر پیش از یک دیدار حساس چنین مباحثی را مطرح کند.من کاری به زمان این مصاحبه ندارم و منصوریان پس از بازی با فولاد به دور از هرگونه نتیجه ای باید درباره این صحبت ها پاسخگو باشد.
قنبرزاده گفت :قبول دارم که نتوانسته ایم به تمام تعهدات خود در قبال کادرفنی و بازیکنان عمل کنیم اما تنها تیمی هستیم که قرارداد های فصل گذشته را تسویه کرده ایم.در ضمن تنها 2 بازی تا پایان نیم فصل نخست لیگ پانزدهم زمان باقی مانده و در صورتی که 35% قرارداد ها پرداخت نشود آن گاه دست کادرفنی و بازیکنان برای فسخ یک طرفه قرارداد باز است.البته به علت نزدیکی دیدار با فولاد نمی خواهم بیشتر از این ،به این صحبت ها بپردازم.
وی درباره لحن صحبت طرفین در جلسه پس از دیدار با فولاد اظهار کرد:در جلسات ما همیشه احترام برقرار بوده و هیچ یک ازطرفین از دایره اخلاق خارج نشده اند .این نشست هم برای رسیدن به راهکاری برای حل مشکلات است اما باز هم تاکید می کنم صحبت های منصوریان حرفه ای نبود.
قنبرزاده درباره تقابل با الجیش قطر گفت :الجیش نسبت به سال گذشته تقویت شده اما تعصب و همت جوانات ایرانی مثال زدنی است و حتم دارم با غیرت بازیکنان نفت می توان در تهران از سد حریف قطری گذشت.
وی ادامه داد :البته برای درخشش نمایندگان ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان نیاز به عزمی ملی وجود دارد و اگر حمایت ملی از این 4 تیم وجود نداشته باشد در تقابل با مدعیان آسیایی کسب نتیجه دشوار است.
برچسب ها: حرفه ای ، جام حذفی ، رسانه ، لیگ
نظرات بینندگان