arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰

الجزیره: دستکم 340 کشته در درگیری ها در سوریه

کشته شدن چند نفر در شهرک ساحلی "جبله" و استقرار نیروهای امنیتی در "درعا" از آخرین تحولات سوریه به شمار می رود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کشته شدن چند نفر در شهرک ساحلی "جبله" و استقرار نیروهای امنیتی در "درعا" از آخرین تحولات سوریه به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از مهر، شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری اعلام کرد که نیروهای امنیتی سوریه وارد شهر درعا در جنوب سوریه شده اند.

رویترز نیز گزارش داد که روز گذشته 9 نفر در شهرک ساحلی جبله کشته شده اند. در پی اعتراضات مردمی در این شهر نیروهای امنیتی سوریه در این منطقه مستقر شده اند.

الجزیره نیز به نقل از سازمان عفو بین الملل گزارش داد که از آغاز اعتراضات مردمی طی 5 هفته گذشته تاکنون دستکم 340 نفر کشته شده اند.

رسانه های سوریه و مقامات این کشور گروه های مسلح و سلفی را به دست داشتن در ناآرامی های اخیر سوریه متهم می کنند. بنا بر اعلام خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) روز جمعه 5 نیروی ارتش این کشور کشته و ده ها نیروی امنیتی زخمی شده اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
0
2
معلوم نیست صدا و سیمای ما کی می خواد از سوریه خبر پخش کنه. لا اقل بگین چند نفر کشته شدن. ما خودمون می فهمیم نا آرامی ها کار آمریکاست. لا اقل این قدر واسه ما شعور قائل بشین که بهمون بگین چند نفر کشته شدن.
نظرات بینندگان