arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۷ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

درگیری توییتری دونالد ترامپ و ولیدبن طلال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرانس پرس نوشت: دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز شنبه ولید بن طلال شاهزاده میلیاردر سعودی را که ترامپ را مایه ننگ آمریکا نامیده بود، احمق توصیف کرد.

به گزارش «انتخاب»، ولید بن طلال عضو خاندان پادشاهی عربستان اعلام کرده بود دونالد ترامپ، مایه ننگ است و باید از مبارزات انتخاباتی خارج شود.

ولید بن طلال در واکنش به اظهارات جنجالی ترامپ که ممنوعیت ورود مسلمانان را به آمریکا خواستار شده بود، این مطلب را عنوان کرد.

ولید بن طلال ریاست شرکت کینگدام هولدینگ را به عهده دارد که منافع آن با منافع سیتی گروپ، موسسه مالی عظیم آمریکایی ارتباط پیدا می کند.

ولید بن طلال در صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت : «دونالد ترامپ! تو نه تنها مایه ننگ حزب جمهوری خواه، بلکه مایه ننگ کل آمریکا هستی».

شاهزاده سعودی خطاب به ترامپ افزود « از مبارزات انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری کن، تو هرگز برنده نخواهی شد ».

ترامپ که در میان نامزدهای جمهوری خواه بالاترین محبوبیت را دارد، در واکنش به اظهارات این شاهزاده سعودی درنگ نکرد و در پاسخ وی در شبکه اجتماعی نوشت «ولید بن طلال، شاهزاده احمق می خواهد سیاستمداران آمریکایی را با پول پدرش کنترل کند. وقتی که من به ریاست جمهوری انتخاب شوم، دیگر قادر به چنین کاری نخواهد بود ».

دفتر شاهزاده سعودی صبح شنبه در بیانیه ای تصریح کرد پیام وی در توییتر پاسخی به «اظهارات ضد اسلام» دونالد ترامپ بود.
نظرات بینندگان