arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۰۷ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

رضایت لوو و بیرهوف از گروه آلمان در یورو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر تیم‌های ملی آلمان ضمن ابراز رضایت از قرعه کشورش در یورو2016 ،از اینکه با ایتالیا همگروه نشده‌اند ابراز خوشحالی کرد.

ساعاتی پیش مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا 2016 در پاریس برگزار شد و طبق قرعه آلمان در گروه C با کشورهای لهستان، ایرلند شمالی و اوکراین همگروه شد.
یواخیم لوو ،سرمربی تیم ملی آلمان، درمورد این قرعه گفت:" این قرعه یعنی از همان بازی اول تمرکزمان را حفظ کنیم. لهستان تیم بسیار قدرتمندی است اما ایرلند شمالی و اوکراین هم می‌توانند با توانایی‌هایی که در دفاع کردن و ضدحملات دارند تیم ما را دچار دردسر کنند. البته تیم ما در این گروه پرطرفدارترین است، بالاترین شانس را دارد و می‌خواهیم به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شویم."
اولیور بیرهوف ،مدیر تیم‌های ملی آلمان، نیز اظهار داشت:" قطعا شانس با ما یار بود. می‌خواستیم هرطور شده به ایتالیا نخوریم، با این حال مسلما باید همین حریفان را هم جدی بگیریم. من شخصا بین رقبایمان ایرلندشمالی را دوست دارم، چرا که خودم یک زمانی سریع‌ترین هت‌تریک را وارد دروازه تیم این کشور کردم!"
گفتنی است آلمانی‌ها در رقابت‌های مقدماتی این تورنمنت هم با لهستان روبرو شده بودند که بازی رفت را 2 بر 0 واگذار کردند اما در بازی برگشت توانستند 3 بر 1 پیروز شوند
نظرات بینندگان