arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۰۷ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

سامر: بایرن امروز از نظر ذهنی آماده نبود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر ورزشی بایرن مونیخ به انتقاد از عملکرد این تیم در مقابل تیم تازه به بوندسلیگا صعودکرده اینگول‌اشتات پرداخت.

ساعتی پیش بایرنی‌های صدرنشین در شبی که بازی بسیار دشواری داشتند، به زحمت و با گل‌های لوندوفسکی و لام در نیمه دوم موفق شدند اینگول‌اشتات رده یازدهمی را از پیش رو بردارند.
بعد از پایان این مسابقه ماتیاس سامر گفت:" ما از نظر ذهنی حاضر و آماده نبودیم تا در نیمه اول بتوانیم به کارمان سرعت دهیم. حتی دو بار نزدیک بود عقب بیفتیم، اما خوشبختانه در نیمه دوم بهتر شدیم و بازیکنان پیشروی ما توانستند مارا پیش بیندازند. اینگول‌اشتات در مقابل بسیار هوشمندانه کار کرد و مدام بازی را به تأخیر می‌انداخت."
کاپیتان فیلیپ لام نیز اذعان کرد:" مربی روی یک برگه نوشت که من باید گل بزنم. من هم از آنجاییکه یک الگو هستم، باور داشتم این کار را می‌کنم. حالا شوخی به کنار، یک سری مسائل تاکتیکی گفته شد که من اما آنها را برای افکار عمومی فاش نمی‌کنم. اینگول‌اشتات فوق‌العاده کار کرد؛ امشب می‌شد دید که تیم ما اگر در سالهای اخیر دستاورد خوبی داشته است، آنرا با گذر از چه شرایطی کسب کرده است. مشکل ما امشب مقداری افت انرژی بود، در غیر این صورت بازی شکل دیگری به خود می‌گرفت."
مانوئل نویر هم گفت:" اینگول‌اشتات کاری را کرد که ما اغلب می‌کنیم. آنها پرسینگ خوبی انجام دادند؛ برای همین برای ما سخت بود از عقب زمین رها شویم و رو به جلو حرکت کنیم. اما بعدا تاکتیک دیگری چیدیم که به خوبی جواب داد؛ یعنی از میانه میدان توانستیم بازی را هدایت کنیم و فرصت‌های گلزنی بیشتری هم خلق کردیم. حالا باید روی بازی جام حذفی مقابل دارمشتات تمرکز کنیم؛ آن بازی برای ما بسیار مهم است، زیرا می‌خواهیم به دور بعدی برویم."

نظرات بینندگان