arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۳ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

معرفی اخلا‌گران سخنرانی منتجب‌نیا و غفاری به دستگاه قضایی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرماندار کرج از ارجاع پرونده افرادی که جلسه سخنرانی دو چهره سیاسی در کرج را به تعطیلی کشانده بودند، به دستگاه قضا خبر داد.
 
محمدتقی ایرانی با اعلام این خبر یادآور شد که قبل از رخداد این اتفاق و تهدید این افراد به تجمع غیرقانونی، از دادستان درخواست برخورد با این افراد را کرده بودیم ، با این وجود این مراسم لغو شد واعلام کردیم که اقدام خلاف قانون این افراد باید پیگیری شود.
 
وی از ارجاع پرونده این افراد به دستگاه قضایی خبر داد و افزود: حدودا 80 تا 90 نفر در جریان این اتفاق شناسایی شده‌اند و پرونده آنها به مراجع قضایی ارسال شده است که منتظر برخورد قانونی دستگاه قضایی با آنان هستیم.
 
وی ادامه داد: مسلما چنین رفتارهایی به سود این افراد نخواهد بود و با وجود آگاهی که در مردم وجود دارد این رفتارها چیزی جز خودزنی نیست و این افراد باید به قانون احترام گذاشته و اجازه دهند مردم خودشان انتخاب کنند.
 
فرماندار کرج با تاکید بر حضور مردم در صحنه خاطرنشان کرد: پس از انقلاب تا به اکنون مردم آنچنان در صحنه حضور داشته‌اند که بر همه مبرهن شده است که غیر از تکیه بر حضور مردم به چنین رفتارها و چیز دیگری نمی‌توان تن داد بنابراین به این افراد توصیه می‌شود به جای چنین حرکاتی به دامن مردم بازگردند.
 
معاون استاندار البرز با ابراز ناراحتی از وقوع این اقدام ناشایست در شب رحلت پیامبر(ص) گفت: هیچ وقت در کرج چنین سابقه‌ای وجود نداشته است که عده‌ای در شب رحلت حضرت رسول(ص) تجمعی غیرقانونی برگزار کنند و علیه برخی سران و مسئولان نظام شعار دهند.
 
ایرانی افزود: این اقدام به هیچ وجه شایسته گروهی که ادعای مذهبی بودن را دارند نیست و نمی‌دانم این افراد چگونه می‌خواهند نسبت به رفتار خود پاسخگو باشند.
 
وی در پایان این افراد را به اعتدال و انصاف دعوت کرد و گفت: این افراد باید اعتدال در رفتار و گفتار را الگو قرار دهند و انصاف و عدالت را رعایت کنند.
 
 سخنرانی رسول منتخب نیا وهادی غفاری که قرار بود روزهای پنجشنبه و جمعه(19 و 20 آذر) در حسینیه الزهرا کرج برگزار شود با تجمع برخی افراد معترض لغو شد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان