arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۵ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

معاون نعمت‌زاده :مهلت ۳ ماهه سازمان حمایت به برندهای تقلبی پوشاک

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در ادامه گفت: درصورت الحاق بند جدید به طرح فروش خودروهای تسهیلاتی و تحمیل آن به مصرف کننده، شکایت مردمی پیگیری قانونی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمود نوابی با اشاره به آغاز فرآیند ساماندهی برندهای بدون اعتبار پوشاک، گفت: با صاحبان فروشگاه‌های عرضه‌کننده پوشاک برند در صورت ارائه نکردن مدارک تعیین‌شده از سوی مرکز امور اصناف و بازرگانان برخورد خواهد شد.

معاون نعمت‌زاده :مهلت ۳ ماهه سازمان حمایت به برندهای تقلبی پوشاکمعاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از برندهای موجود در کشور فاقد اعتبار است، افزود: طرح برخورد با عرضه کنندگان پوشاک برند بدون اعتبار به همه استان‌ها ابلاغ شده است.

وی با اعلام مهلت ۳ ماهه فروشندگان پوشاک برند فاقد اعتبار برای جمع‌آوری تابلوها تصریح کرد: پس از پایان مهلت، فروشگاه‌های برندهای قابل اعتماد به مردم معرفی و شفاف سازی خواهد شد.

به گفته نوابی در بررسی‌های سازمان حمایت فقط ۳ واحد در حوزه پوشاک از نمایندگی اصلی مجوز داشته است، بر همین اساس در برخی استان‌ها با کمک نیروی انتظامی تابلوی متخلفان جمع‌آوری شده است.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در ادامه گفت: درصورت الحاق بند جدید به طرح  فروش خودروهای تسهیلاتی و تحمیل آن به مصرف کننده، شکایت مردمی پیگیری قانونی می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل اداره کل رسیدگی به شکایات و ارزیابی در وزارت صنعت، معدن و تجارت ابراز کرد: این اداره مسئولیت رسیدگی به شکایات مردم را درباره خودروهای تسهیلاتی به‌عهده دارد.

منبع: مهر
برچسب ها: برند ، پوشاک ، تسهیلات ، شکایت
نظرات بینندگان