arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۵۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۵ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

آتشی که مایلی کهن به جان فدراسیون انداخت/ تهدید کفاشیان عملی می‌شود؟

لحن و ادبیات محمد مایلی کهن به هیچ کس پوشیده نیست، مردی که سال‌ها است جملاتش به طرز عجیبی برای تیتر یک شدن مناسب است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گویا دوری از پرداختن به حواشی این روزها کار سختی شده است که کمتر افرادی می‌توانند به آن پایبند باشند حتی کسی که سال‌هاست خود را در جبهه سرمداران منافع ملی فو‌تبا‌ل ایران بر می‌شمارد.

آتشی که مایلی کهن به جان فدراسیون انداخت/ تهدید کفاشیان عملی می‌شود؟لحن و ادبیات محمد مایلی کهن به هیچ کس پوشیده نیست، مردی که سال‌ها است جملاتش به طرز عجیبی برای تیتر یک شدن مناسب است.

این بار که اوضاع فرق کرده و منافع تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان و امید ایران با توجه به ر‌قا‌بت‌های انتخابی جا‌م جها‌نی 2018 روسیه و المپیک 2016 به هم گره خورده است و حتی اولتیماتوم رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل مبنی بر سکوت مسئولان و اعضای کادرفنی دو تیم را در پی داشته، اما باز هم مایلی کهن به هیچ طریقی قصد خاموش ماندن آتش غائله را ندارد.

کمتر از چند هفته‌ از صدور دستور رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در خصوص این که کادرفنی تیم امید بدون مجوز حق مصاحبه ندارند، می‌گذرد که دو مصاحبه جنجالی محمد مایلی کهن در خصوص تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان باز هم تنور شروع درگیری‌های دو جانبه و حتی چند جانبه را داغ کرده است.

این طور که به نظر می‌رسد مایلی کهن قصد آتش بس ندارد و به هیچ طریقی حاضر به دوری از حاشیه نیست. مدیر فنی تیم ‌ملی امید بلافاصله پس از بازگشت از اردوی ترکیه در جمع خبرنگاران باز هم به مربیان تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان تاخت." هر دفعه سناریویی ترتیب داده می‌شود و ما بدهکار می شویم و کی‌روش طلبکار"

مایلی کهن همچنین امروز طی مصاحبه‌ای در ارتباط با رفتن کی‌روش به قطر و نظارت بر شرایط تیم ‌ملی امید در ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک 2016 ریو، گفت: "جان؟! ایشان ناظر ما نیست، حالا در دقیقه 90 می‌خواهد ناظر چی باشد؟ ما نمی دانیم. آقای کی‌روش همان نظارت بر تیم ‌ملی خودشان را انجام دهد".

موضوع حضور کی‌روش در قطر به درخواست کفاشیان بود و هنوز هیچ چیز نهایی نشده است.

فعلا که همه به درخواست رییس فدراسیون از کی‌روش گرفته تا اسدی دبیر کل فدراسیون سکوت کرده‌اند و فو‌تبا‌ل ایران چند صباحی طعم دوری از حواشی مضر را می‌چشد اما باز هم این مایلی کهن است که حتی به دستور رییس فدراسیون هم عمل نکرده است. باید دید کفاشیان تهدیدش را عملی می‌کند یا خیر؟

در شرایطی که به نظر می‌رسد کسی از ارکان تیم المپیک توان مدیر فنی این تیم را ندارد، شاید عملی کردن تهدید کفاشیان تنها راهکار باشد تا تیم‌های ملی بزرگسالان روزهای آرامی را در این شرایط حساس پشت سر بگذارند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
1
8
آقای مایلی کهن خودتون در زمانی که مربی تیم ملی بودید ، اصلا کارنامه موفقی نداشتید .پس لطف کنید دست از سر فوتبال بردارید.
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
5
چه آبرویی می بره از ایران این مایلی کهن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
5
اولين شرط قبول مسىوليت در سطح ملي، مقدم دانستن منافع ملي بر عقايد شخصي و حب وبغض هاست، گماردن كسي كه توانايي تشخيص منافع ملي را ندارد، در مقامات كشوري، اشتباه است.
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
0
0
این حرفها بهتره در داخل فدراسیون مطرح و حل وفصل شود
نظرات بینندگان