arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۷ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

بازدید تشکل دانشجویی فرزندان رمضان از مجلس شورای اسلامی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گروه فرهنگی دانشجويي "فرزندان رمضان" طی هفته ای که گذشت همزمان با روز دانشجو و هفته مجلس ضمن حضور در مجلس شورای اسلامی با تعدادي از نمايندگان به گفتگو نشست.

"فرزندان رمضان" در ابتدای این بازدید ساعاتی را مهمان نمایندگان مجلس در صحن علنی بودند و از نزدیک در جریان روند کار و مباحث مطرح شده در نهاد قانونگذاری قرار گرفتند.

گفت و گو با برخی نمایندگان، بازدید از موزه مجلس و ساختمان مشروطه از دیگر برنامه های این مجموعه دانشجویی بود.

دكتر حسین سبحاني نيا نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در جمع "فرزندان رمضان" حاضر شد و در سخنانی ضمن تبریک 16 آذرماه، به تبیین جایگاه قوه مقننه و رکن قانونگذاری پرداخت و نقش جامعه دانشگاهی را در پیشرفت کشور و تحقق فرامین مقام معظم رهبری حیاتی دانست.

در این گفت و گوی صمیمی که در محل ساختمان مجلس شورای ملی انجام شد، معاونت هاي گروه فرزندان رمضان به ارائه گزارش كار شش ماهه اخير پرداختند و پس از آن برخی از حاضرین با طرح سوالات متفاوت در حوزه های فرهنگ، اقتصاد و سیاست خارجی که به استماع پاسخ این عضو هیئت رئیسه مجلس نشستند.
مشروح این گزارش به زودی منتشر خواهد شد.
گروه دانشجويي فرزندان رمضان با رويكرد فرهنگي و اجتماعي و فرهنگ اقتصاد مقاومتي براساس فرمايش تاريخي امام خميني تاسيس شد:
اگر مارا محاصره نظامي كنند فرزند محرميم و اگر مارامحاصره اقتصادي كنند فرزند رمضانيم

بر اين اساس گروه فرزندان رمضان يكي از رسالت هاي خود را استفاده از ظرفيت علمي دانشجويان نخبه كشور در زمينه پياده سازي و تبيين فرهنگ اقتصاد مقاومتي. ميداند.











نظرات بینندگان