arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

دایی: نیمه دوم ما تیم برتر میدان بودیم/ملوان فقط یک فرصت گلزنی داشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی دایی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و ملوان گفت: بازی سختی داشتیم و من دیروز هم به این مسئله اشاره کرده بودم. ما در نیمه اول خوب نبودیم و بازی را خوب شروع نکردیم اما در نیمه دوم ما تیم بهتر میدان بودیم.

وی ادامه داد: ملوان فقط یک موقعیت داشت که حامد لک آن را گرفت اما ما چهار-پنج موقعیت خوب گل داشتیم که از آن استفاده نکردیم. هرچند که از بازیکنانم تشکر می‌کنم چرا که در نیمه دوم به خودشان آمدند و بازی خوبی انجام دادند که توانستیم به بالای جدول نزدیک‌تر شویم اما این بازی را فراموش می‌کنیم و به بازی بزرگ روز پنجشنبه خودمان فکر می‌کنیم و برای آن بازی آماده می‌شویم.

دایی درباره ناهماهنگی برخی بازیکنان مثل هاشم بیک‌زاده و اینکه ملوانی‌ها شش بازیکن اصلی خودشان را برای این بازی نداشتند، اظهار داشت: درباره بیک‌زاده باید بگویم که او بعد از یک مصدومیت طولانی برای ما از ابتدا به میدان رفت که این مسئله طبیعی بود و باید به او وقت بدهیم اما درباره شش بازیکن ملوان باید بگویم که در کدام بازی لیگ ملوان از هر شش بازیکنش همزمان استفاده کرده است؟

دایی خاطرنشان کرد: نباید به دنبال مسائل جانبی باشیم چرا که هر تیم 25 بازیکن دارد که می‌تواند از همه آنها استفاده کند. در نیمه دوم ما چند موقعیت گل داشتیم و عملکرد خوبی هم ارائه کردیم و می‌توانستیم با شوت‌هایی که می‌زنیم هم به گل برسیم اما از این مسئله خوشحالم که ما فوتبال خوبی بازی کردیم.

وی افزود: این برای من مهم بود که توانستیم سه امتیاز را بگیریم و باید از همکاران و بازیکنانم تشکر کنم که عملکرد خوبی داشتند. خط دفاع ما منسجم است و بزرگترهای تیم خوب کار می‌کنند. البته باید بگویم که بازیکنانم هرچه دارند در زمین رو می‌کنند و این رفاقت‌ها برای من ارزشمند است و همین مسئله ما را جلو می‌برد و امیدوارم که بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

دایی تاکید کرد: فوتبال یکسری قواعد دارد، برخی اتفاق‌ها بیرون از قواعد رخ می‌دهد که غیرفوتبالی است، منظور من کمیته انضباطی نبود، منظورم این بود که این جریان را چه کسانی به راه انداختند؟ کسی هم که در فدراسیون پست دارد و در برنامه 90 مشخص شد که او صلاحیت اظهارنظر کردن را ندارد. متأسفانه من و شما یک سؤالاتی می‌پرسیم که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

وی در ادامه افزود: این فرد به چند باشگاه مشاوره می‌دهد، دلایل و مدارک ما مشخص است و فردا در جلسه ارائه می‌کنیم. ما کار اشتباهی صورت ندادیم و کار ما به حق است. زمانی که من بازیکن می‌گیرم و باید از او استفاده کنم. اگر آقایان روشن‌تر صحبت کنند همه چیز مشخص می‌شود.

دایی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: افرادی که حقوق‌دان هستند نظر بدهند بهتر است نه اینکه متأسفانه افرادی که اظهارنظر می‌کنند از حقوق چیزی نمی‌دانند و می‌آیند در آئین‌نامه فدراسیون نیز اظهار نظر می‌کنند. نگاه کنید همه ما می‌توانیم رانندگی کنیم اما کسی که گواهینامه دارد رانندگی‌اش قانونی است. متأسفانه برخی‌ها در فوتبال بدون گواهینامه رانندگی می‌کنند و این موضوع به فوتبال ضربه می‌زند.

سرمربی تیم صبا در ادامه عنوان کرد: داور خیلی به ضرر ما گرفت، در این بازی اشتباهات از سوی داوری رخ داد که به ضرر ما و ملوان بود.اگر شما نگاه کنید هر دو تیم ضرر کردند اما عمدی در کار نبود و همه آنها سهوی بود. اگر دقت کنید هر دو تیم اعتراض کردیم به نظرم اگر به تمرین کردنمان بپردازیم خیلی بهتر است. ان‌شاءالله داوران ما خوب قضاوت کنند تا ما به نحوه قضاوت داوری اعتراض نکنیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: فوتبال سه امتیاز دارد و مثل بسکتبال نیست که 70-80 امتیاز رد و بدل شود. ما دنبال سه امتیاز هستیم. 10 دقیقه آخر این دیدار نیز اگر موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شد سه تا چهار گل می‌توانستیم بزنیم. ان‌شاءالله که بتوانیم روی مشکلاتی که تیم داشت کار کنیم و مسائل را حل کنیم.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: ما یک زمین تمرین داریم و وقتی باران می‌بارد نمی‌توانیم تمرین کنیم و ناچاریم در سالن تمرین کنیم. امکانات سخت‌افزاری که داریم نمی‌توانیم خودمان را مقایسه کنیم، اگر شرایط تمرینی و بازی یکی باشد می‌خواهیم گل بزنیم چرا که گل نزنیم؟

منبع: فارس
نظرات بینندگان