arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۵۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۹ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

اوباما: رهبران فلسطین باید حملات علیه اسرائیلی‌ها را محکوم کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس ‌جمهور آمریکا در کنفرانس هاآرتص از رهبران فلسطینی خواست تا خشونت علیه صهیونیستها را محکوم کنند.

به گزارش انتخاب؛  به نقل از هاآرتص، باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا به صورت ویدئویی در کنفرانس هاآرتص در نیویورک شرکت کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به رابطه نزدیک میان آمریکا و رژیم صهیونیستی و همکاری بی‌سابقه دو طرف در زمینه‌های امنیتی و نظامی گفت: ما در لحظه حساسی هستیم. خشونت غیرموجه زندگی بسیاری از اسرائیلی‌ها، فلسطینیان و آمریکایی‌ها را گرفته است. مشخصا باید اعلام کنم که رهبران فلسطینی باید حملات کنونی را محکوم کرده و از تحریک جلوگیری کنند. افراد مسئول این خشونت ازجمله خشونتهای صورت گرفته علیه فلسطینیان باید به میز محاکمه کشانده شوند.

وی در ادامه گفت: بهترین راه برای کاهش تنشها و اطمینان از امنیت اسرائیل ادامه کار با روشهای دقیق و مشخص برای دستیابی به راه‌حل دو دولت است.

اوباما تاکید کرد: در چنین زمانهایی اهمیت دارد که بار دیگر تایید کنیم چیزی که می‌دانیم درست است. بنابراین بار دیگر می‌گویم که صلح لازم بوده و دستیابی به آن ممکن است. صلح ضروری است زیرا تنها راه اطمینان از امنیت ماندگار فلسطین و اسرائیل است و تنها راه اطمینان از این مسئله است که اسرائیل یک دولت یهود و دموکراتیک باقی بماند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: هاآرتص ، صهیونیست ، تنش
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
0
0
جای حق وباطل عوض شده
مدت هاست خودششون رو زدن به خواب . . .
نظرات بینندگان