arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴

کارتن‌خوابی که نویسنده پرفروش‌ترین کتاب شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ژان ماری نویسنده کتاب «زندگی من به‌عنوان یک کارتن خواب» با نگارش داستان زندگی‌اش به فهرست پرفروش‌ترین نویسندگان راه یافت.
 
به گزارش  نکست شارک، ژان ماری با انتشار کتاب «زندگی من به عنوان یک کارتن خواب» موفق شد مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند. او در این کتاب روایتی از ۲۷ خیابان گردی و کارتن خوابی‌اش را شفاف و بی پرده با مخاطبانش در میان گذاشته است.
 
به اعتقاد کارشناسان و منتقدان این کتاب که تا امروز بیش از ۵۰ هزار نسخه از آن فروخته شده یکی از بهترین آثاری است که تا کنون توانسته درباره افراد بی خانمان و گداهایی که  در خیابان‌های پاریس زندگی می کنند، منتشر شود.
 
ژان ماری در این کتاب تمامی تجربیاتش از شب‌های طولانی و سرد تا ملاقاتش با مردم و حتی افراد سرشناس را به رشته تحریر در آورده است.
 
او در خلال مرور خاطراتش به مخاطب می گوید که چگونه از برخوردها و مراوداتی که با مردم داشته برای زندگی بهتر بهره جسته است.
 
ژان ماری دو سال پیش تصمیم گرفت که داستان زندگی‌اش را مکتوب کند. بنابراین این تصمیم را عملی کرد و از نیمکت‌های پارک به عنوان محل کارش استفاده کرد.
 
ژان در این باره می گوید: وقتی تصمیم به نوشتن خاطراتم کردم هیچ کس مرا جدی نمی‌گرفت. اصلا به نظرشان مهم نمی‌آمدم. رفتار دوستانه‌ای با من نداشتند و ملاقات‌هایی که در این زمینه با دیگران داشتم اصلا خوشایند نبود اما امروز بعد از انتشار کتاب و فروش خوبش مورد توجه همه هستم. در فضای مجازی، فیس بوک و سایت‌های مختلف از من صحبت می شود و سراغم می آیند.
 
ژان ماری که این روزها به خاطر انتشار کتابش معروف شده و کتابش فروش خوبی داشته هنوز بی‌خانمان است. او با ناشرش قرار داد بسته و هنوز ۱۰ ماه تا دریافت حق‌الزحمه‌اش از ناشر زمان باقی مانده است.
 
بنابراین ژان ماری نویسنده پرفروش ترین کتاب این روزهای پاریس تا ده ماه آینده همچنان کارتن خواب خواهد ماند.
منبع: مهر
نظرات بینندگان