arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴

نظر رییس لالیگا درباره سخنان پیکه و حذف رئال مادرید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس لالیگا نسبت به سخنان جرارد پیکه درباره آلوارو آربلوئا و اخراج رئال مادرید از کوپا دل ری واکنش نشان داد.

به‌ گزارش ‌انتخاب، به نقل از آس، ر‌ئال‌ ماد‌رید هفته‌ گذشته و در جام حذفی اسپانیا به دلیل استفاده از دنیس چریشف از کوپا دل ری کنار گذاشته شد.

چریشف پیش از این در ویارئال بازی می‌کرد و سه اخطاره شده بود و نمی‌توانست برای ر‌ئال‌ ماد‌رید به میدان برود. رئالی‌ها زمانی که متوجه شدند او از حضور در بازی مقابل کادیس محروم است، او را تعویض کردند اما این مساله در حذف رئالی‌ها تاثیری نداشت.

سران باشگاه ر‌ئال‌ ماد‌رید در اعتراض به حذف از جام حذفی اسپانیا فرجام خواهی خود را اعلام کردند اما کمیته‌ای که به همین منظور تشکیل شده بود، حذف رئال را تایید کرد. به ‌این‌ ترتیب ر‌ئال‌ ماد‌رید دست به دامان دادگاه عالی ورزش شد اما آنها نیز حذف رئال را تایید کردند.

هفته گذشته و در واکنش به این اتفاق، جرارد پیکه چند استیکر خنده در توییترش قرار داد و به این شکل به حذف رئال مادرید واکنش نشان داد. از سوی دیگر، آلوارو آربلوا، مدافع ر‌ئال‌ ماد‌رید که از رفتار پیکه به خشم آمده بود، به انتقاد از او پرداخت. او گفته بود «پیکه هر روز به سیرک می‌رود.»

اما پیکه پس از تساوی دو بر دو بارسلونا برابر دپورتیولاکرونیا گفت: «به نظر من، صحبت‌های آربلوا بیش از یک توئیت بود. آن موقع جوابش را ندادم. او گفته بود دوست من است اما باید بگویم به هیچ وجه آربلوا دوست من نیست بلکه حقیرتر از آن است.»

خاویر تباس در این باره گفت: درست نیست پیکه درباره هم بازی اش در تیم ملی این چنین صحبت کند. من به عنوان هوادار رئال مادرید این سخنان را شوخی می پندارم. این اتفاق را دوست ندارم اما همه شخصیت پیکه را می شناسیم و نباید او را مجازات کنیم یا او را کنار بزنیم. نباید این سخنان بین دو ملی پوش رد و بدل شود. آن ها در تیم ملی برای کسب جام تلاش می کنند.

رئال مادرید در هفته پانزدهم لالیگا اسپانیا با یک گل مغلوب ویارئال شد و در فاصله 5 امتیازی با صدر جدول قرار گرفت. رییس لالیگا در این باره اظهار کرد: اختلاف هفت یا هشت امتیازی در این زمان از فصل تعیین کننده نیست. بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. رئال اگر در نوکمپ بارسلونا را شکست دهد اختلافش کمتر خواهد شد. لیگی جذاب در جریان است و رقابت در آن نزدیک است.

تباس درباره حذف رئال از کوپا دل ری گفت: قبول حذف با این شرایط سخت است اما باید باشگاه و هواداران به تصمیم کمیته مسابقات و دادگاه عالی ورزش احترام بگذارند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان