arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴

برانکو: بازی با گسترش سخت‌ترین بازی این فصل ما بود/زمین خراب درفشی‌فر دست و پای ما را بسته است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بازی با گسترش فولاد را سخت‌ترین بازی فصل تیمش قلمداد کرد.

برانکو ایوانکوویچ پس از برد یک بر صفر سرخپوشان مقابل گسترش فولاد گفت: خوشحالم به سه امتیاز این بازی دست پیدا کردیم و به مهمترین مسئله که کسب پیروزی بود، رسیدیم.

وی افزود: گسترش فولاد نشان داد که امتیازاتی که پیش از این کسب کرده، اتفاقی نبوده و من به بازیکنانم پیش از شروع دیدار امروز گفته بودم که دیدار سختی پیش‌رو داریم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بازی محکم و تهاجمی از سوی هر دو تیم ارائه شد. فرصت گلزنی زیادی وجود نداشت اما هر دو تیم نهایت توان خود را به کار بردند. این بازی سخت‌ترین بازی ما تا امروز بود. به تیم گسترش تبریک می‌گویم اما تبریک اصلی را به بازیکنانم می‌گویم که میل و شوق حفظ نتیجه را داشتند.

برانکو با اشاره به پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد خاطرنشان کرد: این برد بسیار مهم بود، چون می‌توانستیم با 3 امتیاز این بازی به رتبه‌های بالای جدول برسیم. همان‌طور که می‌دانید ما در این بازی بدون علی علیپور و مهدی طارمی وارد بازی شدیم و در نیمه دوم نیز رضا نورمحمدی را  به دلیل مصدومیت از دست دادیم اما با این شرایط توانستیم به رتبه‌های بالای جدول نزدیک شویم.

وی درباره اینکه برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر چه تدابیری اندیشیده و چه بازیکنانی را جذب خواهد کرد، گفت: ما آنالیز مستمری روی بازیکنان‌مان داریم اما برای نیم فصل مسئله این است که کدام بازیکن را به تیم بیاوریم، مطمئنا بازیکنانی که ما می‌خواهیم به سختی جذب خواهند شد زیرا قراردادهای محکمی با تیم‌ها دارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه دلیل تعویض امید عالیشاه با بابک حاتمی چه بوده است، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم که فشار حریف در این بازی و در نیمه دوم روی ما بود. آنها برای گل زدن ما را تحت فشار قرار دادند و بازی تهاجمی خوبی انجام دادند که ما را مجبور به دفاع کردند.

برانکو درباره اینکه محسن مسلمان زیر نظر او احیا شده و در این هفته‌ها کمک زیادی به پرسپولیس کرده، گفت: بله محسن مسلمان بسیار خوب بازی می‌کند و امروز هم روز خوبی داشت. طبیعی استکه باید بگوییم پاس گل زیبایی برای بنسون ارسال کرد.

سرمربی پرسپولیس همچنین در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد گفت: در این هوای بسیار سرد بازی خوب و جذابی شاهد بودیم. همان‌طور که گفته بودم، منتظر بازی سخت و محکمی از حریف بودم. تیم‌هایی مثل گسترش و استقلال خوزستان پدیده‌های این فصل هستند و امروز این تیم نشان داد که نتایجش شانسی نبوده است. این تیم مقابل سپاهان نتیجه خوبی گرفته بود.

وی با اشاره به شایعه جذب محمد نوری در نیم فصل ادامه داد: نوری بازیکنی است که کاپیتان تیم ما بوده و در تمام پست‌های خط میانی بازی کرده، طبیعی است که چنین  بازیکنی برای هر تیمی موثر باشد اما نوری با تیم باشگاهی‌اش در قطر قرارداد دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که چرا هواداران پرسپولیس حتی در صورت شکست‌ها نیز از پرسپولیس راضی هستند و آیا این مسئله به شناخت او از فوتبال ایران ارتباط دارد، گفت: ما تلاش داریم روند فوتبالی‌مان را آن طور که هست دنبال کنیم و نسبت به سایر تیم‌ها متفاوت بازی کنیم. خوشبختانه هواداران هم از نوع بازی ما راضی هستند و طبیعی است ما به ادامه دادن این روند و این روش بازی ادامه دهیم و تلاش کنیم که آن را بهبود ببخشیم.

برانکو افزود: ما نیاز به سه امتیاز بازی داشتیم تا خودمان را به رده‌های بالاتر نزدیک کنیم. باید از بازیکنانم به خاطر تلاشی که انجام دادند، تشکر کنم. در نیمه نخست بهتر از حریف بودیم و به گل هم رسیدیم و موقعیت‌های خطرناکی ایجاد کردیم در نیمه دوم گسترش فولاد چیزی برای از دست دادن نداشت و ما را تحت فشار گذاشت.

وی ادامه داد: هم به بازیکنانم و هم به بازیکنان حریف که بازی خوبی به نمایش گذاشتند، تبریک می‌گویم. نمی‌خواهم درباره مشکلات صحبت کنم ولی در این دیدار رضا نورمحمدی را به علت مصدومیت از دست دادیم و مهدی طارمی و علی علیپور هم محروم بودند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس از گسترش فولاد به سختی عبور کرد، گفت: در صحبت‌هایم اشاره کردم که گسترش چیزی برای از دست دادن نداشت و همه تلاش خود را برای گرفتن نتیجه به کار برد. در نیمه دوم به خاطر این عقب‌تر بازی کردیم که از سوی حریف تحت فشار قرار گرفته بودیم. متاسفانه بازیکنان ما از موقعیت‌هایی که ایجاد کردند استفاده نکردند تا به گل دوم برسیم و خیال‌مان راحت شود.

برانکو در مورد اینکه چرا بازیکنان پرسپولیس بی‌دقت هستند، تصریح کرد: با نظر شما موافق هستم. من همیشه به بازیکنان و به آنهایی که با تمام وجود و جان خود در زمین بازی می‌کنند افتخار کرده و از آنها تشکر می‌کنم. طبیعی است همیشه نمی‌توان عالی بود و همیشه هم نمی‌توان بازی خوب انجام داد اما پرواضح است که ما تمرین و کار زیاد می‌کنیم تا شرایط‌مان را بهتر کرده که در این بین بعضی وقت‌ها خوب بازی می‌کنیم و بعضی وقت‌ها نیز ضعیف هستیم.

وی ادامه داد: قبل از هر چیز و اینکه چرا ما در این بازی کیفیت همیشگی‌مان را نداشتیم، شاید دلیل آن ضعف ما نبوده بلکه به دلیل بازی خوب حریف بود که ما نتوانستیم، کیفیت همیشگی‌مان را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا پرسپولیس همچنان برای تمرین کردن مشکل زمین دارد، تصریح کرد: بله. زمین درفشی‌فر واقعا ما را دچار مشکل کرده است اما ما با این شرایط کنار می‌آییم و البته به دنبال زمین خوب نیز هستیم. متاسفانه به سادگی نمی‌توان زمین خوب پیدا کرد در حالی که همه باشگاه‌ها در تلاش هستند زمین خوبی برای تمرین کردن پیدا کنیم. در همین فرصت باید زمین درفشی‌فر نیز ترمیم شود.

برانکو افزود: زمین خراب درفشی‌فر واقعا دست و پای ما را بسته است اما چاره دیگری نداریم بازیکنان هم صبور هستند و این وضعیت را تحمل می‌کنند و در حالی که تاکنون 5،6 زمین رابرای ادامه تمرینات دیده‌ایم اما پیدا کردن زمینی خوب در فصل زمستان بسیار سخت است و این شرایط جوابگوی ما نیست.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان