arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰

ونگر: من مسئول ناکامي آرسنال در ليگ برتر انگليس هستم

رسن ونگر سرمربی تیم فوتبال آرسنال انگلیس مسئولیت ناکامی تیمش در دستیابی به عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر این کشور در این فصل را بر عهده گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ارسن ونگر سرمربی تیم فوتبال آرسنال انگلیس مسئولیت ناکامی تیمش در دستیابی به عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر این کشور در این فصل را بر عهده گرفت.

شکست دو بر یک تیم فوتبال آرسنال مقابل تیم فوتبال بولتون وندررز در روز یکشنبه، امیدهای این تیم را برای دستیابی به عنوان قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر انگلیس به یاس تبدیل کرد.

ونگر به خبرنگاران گفت : اگر کسی باید مورد سرزنش قرار گیرد، آن شخص من هستم.من ترکیب تیم را انتخاب کردم.

این من بودم که بازیکنان را انتخاب کردم . سرمربی تیم فوتبال آرسنال خاطر نشان کرد : من معتقدم که بازیکنان آرسنال این فصل رویکردی بسیار خوب داشته اند و آنها نباید در خصوص این ناکامی سرزنش شوند .

 وی افزود : مطمئنا، ما در حال حاضر شانس بسیار اندکی برای قهرمانی داریم، با این حال، باید به مبارزه ادامه بدهیم . در پی شکست تیم فوتبال آرسنال مقابل بولتون، تصاویری از ونگر که بر روی خط کناری زمین خم شده و سر خود را با دستانش گرفته بود، روز دوشنبه بر روی بیشتر روزنامه های ورزشی انگلیس نقش بسته بود. ونگر تصریح کرد : تیم ما هنوز به بلوغ لازم نرسیده و فاقد تجربه و آرامش در اوضاع دشوار است .

تیم فوتبال آرسنال از سال دو هزار و پنج میلادی به مقام قهرمانی دست نیافته است و این تیم برای رسیدن به یک عنوان قهرمانی همچنان باید منتظر بماند.
نظرات بینندگان