arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰

جلوگیری از حضور بنیاد نشر آثار شهید بهشتی در نمایشگاه کتاب

بنیاد نشر آثار شهید بهشتی با انتشار بیانیه­ای اعلام کرد: به دنبال تماسها و پرسشهای مکرر علاقمندان به آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی در خصوص شرکت بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی در بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، به اطلاع می رساند امسال نیز علی رغم اقدامات مکرر این بنیاد برای حضور در نمایشگاه، همچون سال گذشته از صدور مجوز شرکت این بنیاد جلوگیری به عمل آمد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مردمسالاری نوشت: بنیاد نشر آثار شهید بهشتی با انتشار بیانیه­ای اعلام کرد: به دنبال تماسها و پرسشهای مکرر علاقمندان به آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی در خصوص شرکت بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی در بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، به اطلاع می رساند امسال نیز علی رغم اقدامات مکرر این بنیاد برای حضور در نمایشگاه، همچون سال گذشته از صدور مجوز شرکت این بنیاد جلوگیری به عمل آمد.

لازم به ذکر است که بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی برای عرضه آثار این شهید بزرگوار از طریق اعطای نمایندگی به انتشارات دیگر اقدام کرد که این درخواست نیز با مخالفت روبرو شده است. به همین منظور، علاقمندان به آثار و اندیشه های شهید بهشتی می توانند برای تهیه این آثار به نمایندگی های فروش این بنیاد مراجعه فرمایند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
0
0
بنیاد نشر آثار شهید دکتر بهشتی تعطیل!!!درعوض بنیادنشر وآثارظهورنزدیک حتما..... وهمچنین طبق روال نیز آثارمدرسه حقانی هم دایر!!!
نظرات بینندگان