arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۹ - ۰۱ دی ۱۳۹۴

ایران‌در‌حوزه‌هسته‌ای‌حرف‌های‌زیادی‌برای‌گفتن‌دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قائم‌مقام سازمان انرژی اتمی ایران گفت: ایران در حال حاضر قدرت بلامنازع در منطقه است و در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن نیز خواهد داشت.


به گزارش فارس از شهرستان ساری، محمد قنادی عصر امروز در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات ملی طراحی ماشین و موتور سیکلت‌های الکتریکی در پارک ملل ساری با اشاره به حضور مقتدرانه تیم هسته‌ای کشور در مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: ایران به‌عنوان قدرت هسته‌ای در جهان مطرح است و با چندین کشور دارای سلاح هسته‌ای در میز مذاکره حاضر و در نهایت آنچه که مورد نظر کشور بود به وقوع پیوست.

قائم‌مقام سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه به‌دلیل اقتدار و رشادت‌های جوانان در عرصه‌های مختلف کشور و نیز حمایت‌های رهبر انقلاب اسلامی ایران از مذاکره‌کنندگان موفقیت‌های ایران حاصل شد، افزود: در 10 سال گذشته توجه به فناوری هسته‌ای در کشور موجب شد که ایران به عنوان قدرت در دنیا بدرخشد.

وی با اشاره به اینکه جوانان این کشور دست به اقدام بی‌نظیر در حوزه فناوری هسته‌ای زدند و با وجود تحریم شدید ایران به عنوان قدرت بزرگ دنیا در حال درخشش است، تصریح کرد: پروژه‌های به ثمر رسیده نشان داد که ایران دانشمندان بسیار بزرگ دارد و در این مدت پروژه‌های بزرگ هسته‌ای در کشور به دست جوانان افتتاح شد.

قنادی با بیان اینکه به عنوان فردی که در این عرصه بودم، خدمات بزرگی را در حوزه هسته‌ای انجام شد و جوانان ما با تلاش توانستند ایران را به عنوان قدرت هسته‌ای معرفی کنند، در پایان خاطر نشان کرد: ایران در حال حاضر قدرت بلامنازع در منطقه است و در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن نیز خواهد داشت.

نظرات بینندگان