arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰

گوارديولا : مورينيو استاد جنگ رواني است اما ما در ميدان حرف مي زنيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در آستانه تکرار دیدار ال کلاسیکو در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، با کنار گذاشتن تعصب رقابت سنتی اظهار داشت نمی خواهد با ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید وارد جنگ لفظی شود.

به گزارش انتخاب؛ در حالیکه مورینیو در کنفرانس خبری این بازی از اظهارات پپ گواردیولا در مورد گله از قضاوت بازی فینال جام حذفی اسپانیا و مردود شمردن گل پدرو در آن دیدار ، انتقاد کرد ، اما مربی بارسا پاسخ داد مورینیو اظهارات او را بد تفسیر کرده است.

گواردیولا گفت‌: چون آقای مورینیو مستقیما نام من را به کار برد من هم همین کار را کردم.او قبل در زمان بازیگری من ، کمک مربی بارسلونا بوده و ما 4 سال در کنار هم کار کردیم.بنابراین مورینیو مرا به خوبی می شناسد و من هم او را می شناسم و این مساله را همیشه به خاطر خواهم داشت. گواردیولا اضافه کرد : من خاطره خوبی از کسانیکه با هم کار کرده ایم و معتقدند بیشتر از دیگران می دانند ندارم.اگر او فکر می کند انتقاد من از داور بیش از حد بوده حرفی برای گفتن ندارم. گواردیولا در مورد بازی امشب اذعان کرد ، او و بازیکنانش حرف خود را در داخل میدان خواهند زد.

وی گفت : ما امشب یکدیگر را در زمین بازی ملاقات می کنیم و او قبلا در چنیم مرحله ای مرا شکست داده است.من مورینیو را به خاطر عملکردش در لیگ قهرمانان اروپا تحسین می کنم و او امشب در خانه خود می تواند از بازی تیمش لذت ببرد. گواردیولا اضافه کرد : ما بازی خودمان را خواهیم کرد اما مورینیو در جنگ روانی یک استاد است و من نمی خواهم به این حرفهای دنباله دار ادامه دهم
نظرات بینندگان