arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۴

گودرزی: برنامه فدراسیون‌های المپیکی رصد می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه فدراسیون‌های المپیکی رصد می‌شود و تلاش ما این است قهرمانان برای حضور در ریو مشکلی نداشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نصرالله سجادی در هفتاد و پنجمین شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به بازدیدهای معاونان وزارتخانه از اردوهای آمادگی تیم های ملی اعزامی به المپیک ریو  اشاره کرد و گفت: هدف از این کار ارتباط مستقیم و گسترده مسئولان وزارتخانه با قهرمانان ملی، مربیان و مسئولان فدراسیون ها برای انعکاس موارد مورد نظر آنها به وزیر و ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک است.

وی با بیان اینکه هیچ فدراسیونی کمتر از 63 درصد بودجه دریافت نکرده است اظهار داشت: فدراسیون هایی که سهمیه المپیک ریو را کسب کرده اند صد در صد بودجه تخصیصی را دریافت خواهند کرد.

در این نشست همچنین محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان هم با تاکید بر همراهی و همدلی تمامی مدیریت ها برای موفقیت کاروان ایران در بازی های المپیک اظهار داشت: برنامه های فدراسیون های المپیکی دقیق رصد می شود و تلاش ما این است قهرمانان کشور در راه کسب سهمیه و حضور در المپیک ریو مشکلی نداشته باشند.

در ادامه نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان فضل الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیر بازی برنامه های این فدراسیون را برای کسب سهمیه المپیک توضیح داد.

باقرزاده با قدردانی از نگاه ویژه محمود گودرزی به رشته های المپیکی گفت: خوشبختانه در این دوره از مدیریت وزارت ورزش و جوانان تخصیص اعتبارات منظم بوده و همین مساله کمک شایانی به برنامه ریزی های منسجم   فدراسیون ها کرده است.

رییس فدراسیون شمشیر بازی با تاکید بر ایجاد فضای المپیکی در جامعه که زمینه ساز نشاط اجتماعی است از رسانه ها به خصوص صداو سیما خواست تا در این زمینه پویا تر عمل کنند.

وی با تشریح برنامه های این فدراسیون برای حضور موفق در المپیک از کسب یک سهمیه قطعی در این بازی ها خبر داد.

شورای معاونان با حضور گودرزی و معاونان هر هفته با دعوت از روسای فدراسیون های المپیکی برگزار می شود و به بررسی برنامه ها و عملکرد  آنها برای کسب سهمیه المپیک می پردازد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان