arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۴

سرکرده داعش حامی نخست خود را هم تهدید کرد!

گروه تروریستی داعش یک فایل صوتی از «ابوبکر البغدادی» منتشر کرد که در آن با نام بردن از اسرائیل و مناطق یهودی نشین، مدعی می شود، آنان در دستور کار داعش قرار دارند و هر روز به آنان نزدیک تر می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گروه تروریسیت تکفیری داعش روز گذشته (شنبه) یک پیام صوتی از سوی «ابوبکر الغدادی» منتشر کرد که در آن، سرکرده داعش، یهودیان و اسرائیل را تهدید می کند.

در این پیام صوتی چنین آمده است: روز به روز ما به شما (اسرائیل) نزدیک تر می شویم و هرگز گمان نکنید که ما شما را فراموش کرده ایم.

رهبر داعش در این پیام، تاکید می کند، حملات هوایی جنگنده های روسیه و ائتلاف به اصطلاح ضد داعش به سرکردگی آمریکا، هیچ تاثیری نداشته است و این گروه همچنان در اوج قدرت قرار دارد.

این فایل صوتی روز گذشته بر روی حساب توییتری منتسب به داعش که تاکنون دیگر پیام های داعش را منتشر می کرده است، قرار گرفت.

در ماه می سال گذشته میلادی (اردیبهشت)یک پیام صوتی از سوی داعش منتشر شد که البغدادی، همه مسلمانان را دعوت به همکاری با این گروه تکفیری در عراق و سوریه کرده بود و هشدار داده بود که در غیر این صورت، هر مسلمانی، در هر جای دنیا که باشد و به داعش نپیوندد، باید خود را آماده نبرد و مقابله با داعش نماید.

وی در این پیام صوتی، هیچ عذری را برای هیچ مسلمانی قابل پذیرش نداسته و آنان را تهدید به مرگ کرده بود.

در همین پیام، سرکرده داعش، عربستان را نیز تهدید کرده بود، حال با گذشت قریب به هفت ماه از این تهدید، هیچ یک از این تهدیدات، جامه عمل به خود نپوشاند.

عربستان و اسرائیل از حامیان بزرگ داعش هستند، بنابراین به نظر می رسد داعش، برای مقابله با افکار جهانی مبنی بر همدست بودن این گروه تروریستی با عربستان و اسرائیل، اقدام به چنین تهدیدات پوشالین می زند تا افکار جهانی را منحرف سازد.
منبع:ابنا
نظرات بینندگان