arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۸ - ۰۶ دی ۱۳۹۴

علی دایی: حضور بین 5 تیم اول ما را راضی نمی‌کند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم از عملکرد تیمش در نیم فصل نخست ابراز رضایت کرد اما گفت که تیمش باید در پایان فصل رتبه بهتری داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 علی دایی در نشست خبری بعد از پیروی مقابل استقلال اهواز گفت: بازی سختی را از قبل متصور می‌شدیم. چرا که تیم استقلال اهواز دو بازی خیلی خوب را جلوی تراکتورسازی و نفت انجام داده بود و به نظر من در این بازی حتی خوب‌تر نیز بازی کرد.

وی ادامه داد: می‌دانستیم رسیدن به گل اول جلوی این تیم سخت است و تمام سعی‌مان این بود که بتوانیم در نیمه اول گل اول را به این تیم بزنیم. ما شناخت کافی از این تیم داشتیم. استقلال گل اول را که زدیم جلو کشید و ما از این فرصت استفاده کردیم و گل‌های بعدی را زدیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم درباره جذب بازیکن در نیم فصل دوم رقابت‌ها نیز عنوان کرد: مطمئنا با چند نفر صحبت کرده‌ایم و قصد داریم برای نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم. ان‌شاءالله کسانی را که می‌خواهیم بگیریم عصای دست ما باشند و تیم را بهتر کنند.

وی افزود: خوشبختانه آقای موسوی مالک باشگاه نیز کمال همکاری را با ما کرده و دست ما را نیز برای خرید بازیکن باز گذاشته و ما نیز تمام سعی‌مان را می‌کنیم که با این حمایت‌ها بهتر نتیجه بگیریم و مطمئنا مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

دایی درباره کیفیت نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر کشور نیز بیان کرد: در ابتدا راجع به تیم خودم بگویم که ما خیلی کارمان را دیر شروع کردیم و نتوانستیم آمادگی درست و حسابی برای مسابقه‌های لیگ داشته باشیم ولی کادر فنی، بازیکنان و مدیریت تیم زحمت کشیدند و خوشبختانه در نیم فصل جزو 5 تیم اول جدول بودیم ولی قطعا این ما و بچه‌ها را راضی نمی‌کند و قصد داریم بهترین از این نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: درباره کلیت لیگ نیز باید بگویم برگزاری لیگ متاسفانه وقفه‌های طولانی داشت و روز بازی‌ها خیلی عوض می‌شد. به عنوان مثال ما الان نمی‌دانیم قرار است با نفت تهران چه موقع بازی کنیم. متاسفانه این اتفاقات که اصلا به ما خبر نمی‌دهند که چه موقع قرار است با چه تیمی بازی کنیم اصلا خوب نیست. چنین چیزهایی در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شوند ولی به راحتی در لیگ ما دیده می‌شود. به نظر من این‌ها مختص مملکت ماست.
برچسب ها: دایی ، سرمربی ، ملوان ، استقلال اهواز

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان