arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۴

وزیر کار به کرمان سفر می کند

نماینده مردم کرمان و راور گفت: پروژه درمانگاه تامین اجتماعی اواخر هفته جاری با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی کلنگ زنی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمدمهدی زاهدی با اشاره به سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در اواخر هفته جاری اظهار داشت: طی نشستی که که امروز با حضور وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی صورت گرفت، وی قول سفر به شهرستان راور در اواخر هفته جاری برای کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی را  به نماینده کرمان و راور داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان افزود: مدت ها کارگران ذوب آهن و معادن تامین اجتماعی در راور با مشکل مواجه تامین اجتماعی روبرو بودند که با پیگیری های صورت گرفته با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان تامین اجتماعی، رئیس درمان تامین اجتماعی استان کرمان و امام جمعه، زمینی برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی اجتماعی در راور در نظر گرفته شد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدواریم ظرف مدت کوتاهی این مرکز درمانی افتتاح و خدمات تقریباً رایگان خود را به بیمه شدگان و مستمری گیران تامین اجتماعی بخصوص بازنشستگان و بیمه شدگان صنعت فولاد و شرکت زغالسنگ ارائه کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در ادامه سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی علاوه بر کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی، مشکلات حقوقی کاگران شهرستان راور بررسی و پیگیری خواهد شد و همچنین از مجموعه ورزشی کارگران راور که شامل سالن و استخر ورزشی است، بازدید خواهد کرد و قرار است اعتبار نهایی برای تکمیل این مجموعه ورزشی را نیز دریافت کنیم.

منبع: مهر
نظرات بینندگان