arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۴

نامه صمد نیکخواه بهرامی به برادرش آیدین/ سلام آیدین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
صمد نیکخواه بهرامی در هشتمین سالگرد درگذشت برادرش دل‌نوشته‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایسنا،‌ امروز هفتم دی‌ماه هشتمین سالگرد درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی ملی‌پوش فقید بسکتبال است. هفت دی‌ماه 1386 او در یک سانحه رانندگی جانش را از دست داد. به مناسبت هشتمین سالگرد درگذشت این ستاره بسکتبال صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی ایران در صفحه اینستاگرامش یادداشتی نوشته‌است. دل‌نوشته برادر آیدین به شرح زیر است:

سلام آیدین. حتی نوشتن اسمت برایم ویران‌کننده است؛ نوشتن برایت پیشکش.

نیستی ببینی همه دوست‌ها و آشناها تو این روزها به یادت می‌افتند. انگار رفتنت خیلی‌ها را ناراحت کرد. من هم هر سال این موقع‌ها بیشتر می‌فهمم که راه تو درست بود، رفتارت درست بود که همه دوستت دارند. جالب است بدانیم یکسری افراد اصلا ندیدنت یا موقعی که تو بدون خداحافظی ما را ترک کردی و رفتی خیلی کوچک بودند ولی الان دوستت دارند و از خوبی‌هایت می‌گویند. کاش بودی و در موفقیت‌ها و بزرگی بسکتبال این روزها که برایش خیلی زحمت کشیدی، زندگی می‌کردی.

افتخار می‌کنم که برادرت هستم. حواست به من باشد بدون تو همه چیز خیلی سخت‌تر شد. هنوز هم بعد از 8 سال جای خالی‌ات اینقدر بزرگ است که همه بزرگ و کوچک تمام ثانیه‌های آن روزها یادشان می آید.

از همه مردم بزرگ و کوچک، فامیل، دوستان، پیشکسوتان گرانقدرم، مسوولان محترم و بسکتبالیست‌های عزیز تشکر می‌کنم که با یاد کردن از آیدین به ما قدرت ادامه می‌دهید. دست همه را از راه دور می‌فشارم که این حسرت بی‌پایان را حداقل برای چند روز همراه ما به دوش می‌کشید.

نظرات بینندگان