arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۰۸ دی ۱۳۹۴

انریکه: اخبار جدایی نیمار،شایعه ای‌بیش نیستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بارسا فردا در نوکمپ، آخرین بازی خود در سال 2015 را مقابل رئال بتیس برگزار خواهد کرد.

 بارسلونا پس از فتح جام جهانی باشگاه ها بار دیگر به نوکمپ بازخواهد گشت و این فرصت را دارد تا با پیروزی بر بتیس، فاصله خود با اتلتیکو و رئال را بیشتر کند. بارسا در صورت زدن حداقل سه گل به بتیس، می تواند رکورد 178 گل زده رئال در سال 2014 را هم بشکند.

لوئس انریکه، سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:" برای مصاف با بتیس کاملا آماده هستیم. این فرصت را داریم تا با کسب یک پیروزی، فاصله با رقبا را بیشتر کنیم. بازی جذاب و هیجان انگیزی برای ما محسوب می شود. البته همیشه بعد از چند روز تعطیلی، ترس از افت کیفی بازیکنان وجود دارد ولی در تمرینات اخیر، بازیکنانم را سرحال و قبراق دیده ام و انگیزه شان برای بازی فردا بسیار بالاست. شرایط آنها همانند آخرین بازی ما مقابل ریورپلاته است."

خریدهای زمستانی از جمله دنیس سوارز:" می دانیم که فرصت خرید بازیکن را خواهیم داشت و البته هر خریدی با جدایی یک بازیکن از جمع ما همراه است. همیشه از تقویت تیم استقبال کرده ام. دنیس سوارز گزینه جذابی است. او در سویا دقایق کمتری بازی می کرد ولی در ویارئال فرصت بیشتری به او داده شده و بازی های خوبی نیز از او دیده ایم."

فسخ قرارداد با سرجی گواردیولا به دلیل انتشار توئیت های توهین آمیز:" اخیرا از این موارد زیاد دیده ایم. هر بازیکنی باید مواظب آنچه در شبکه های اجتماعی منتشر می کند باشد چون انکار کردنشان غیرممکن است."

ارزیابی از سال 2015 و احتمال شکستن رکورد گلزنی رئال در بازی مقابل بتیس:" بیشتر ترجیح می دهم در پایان هر فصل نسبت به شرایط تیمم ارزیابی داشته باشم نه انتهای هر سال. برای این کار باید تا ماه ژوئن صبر کنیم.
در مورد رکوردشکنی باید بگویم که این هم انگیزه ای مثبت برای بازیکنان خواهد بود ولی هدف اول ما کسب پیروزی و سه امتیاز است نه تعداد گل هایی که خواهیم زد. اگر رکوردشکنی کنیم که چه بهتر؛ در غیر این صورت هم اتفاق خاصی نیفتاده است."

شایعه جدایی نیمار و رفتنش به رئال:" این اخبار شایعه ای بیش نیستند و صرفا جهت فروش بیشتر نشریات منتشر می شوند. اصلا نگران نیمار نیستم."
نظرات بینندگان