arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۰۸ دی ۱۳۹۴

فرمول رافا بنیتس برای خلق یک معجزه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


مارکا در گزارشی ویژه ادعا کرده است که رافا بنیتس قصد دارد فردا مقابل سوسیداد از ترکیب جدیدی استفاده کند؛ ترکیبی که رئال را متحول خواهد کرد.

رئال مادرید در حال حاضر تیم سوم لالیگا پس از بارسا و اتلتیکو است و با یک بازی بیشتر از بارسا دو امتیاز کمتر از این تیم دارد. انتقادات از بنیتس به اوج خود رسیده و بسیاری بر این عقیده اند که عمر مربیگری بنیتس در رئال دوامی نخواهد داشت و با اولین نتیجه ضعیف او جای خود را به مربی دیگری (زیدان) خواهد داد.

رئال در اولین بازی مرگ و زندگی رافا، فردا به مصاف سوسیداد می رود و یکشنبه بعد نیز به زمین والنسیا خواهد رفت تا مقابل حریف سرسخت خود قرار بگیرد. بنیتس قصد دارد ترکیب خط میانی و حمله خود را بر خلاف گذشته با ایسکو، خامس، بیل، رونالدو و بنزما روانه این دو میدان کند. ترکیب 5 نفره ای برای خلق یک معجزه (ابقای بنیتس) و پیروزی در تمام دیدارهای پیش رو.

این ترکیب در فصل جاری تنها 12 دقیقه کنار هم به میدان رفته(در مقابل ویارئال)؛ در حالیکه بنیتس در 8 بازی این فرصت را داشته تا این 5 بازیکن را باهم به میدان بفرستد.

بنیتس بیش از همه می تواند به اوجگیری دوباره گرت بیل دلخوش باشد. ستاره ولزی از 28 نوامبر که پس از یک مصدومیت 1 ماه برابر سویا به میدان رفت تا به امروز در 7 بازی به میدان رفته و 6 گل نیز به ثمر رسانده است؛ در مجموع 8 گل در 9 بازی و بطور متوسط در هر 108 دقیقه یک گل برای رئال. این در حالی است که رونالدو هر 120 دقیقه یک گل برای رئال به ثمر رسانده است. گرت بیل در این 7 بازی اخیر 5 پاس گل نیز داده است. بنزما هم مسیر رو به رشدی را طی می کند و با زدن 11 گل، پشت سر نیمار، سوارز و رونالدو در جدول گلزنان قرار دارد.

فصل گذشته آنچلوتی وقتی مودریچ دچار مصدومیت شد، جلوتر از کروس از این 5 بازیکن بصورت همزمان در 9 بازی استفاده کرد که حاصل کار رئالی ها 7 برد، یک تساوی برابر یووه و یک شکست در زمین والنسیا بود که در مجموع آمار کاملا مثبت و خوبی است.
نظرات بینندگان