arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۲۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۹ - ۰۹ دی ۱۳۹۴

آیا 2016، سالِ پایانِ جهان خواهد بود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیش‌بینی صهیونیست‌ها برای سال آینده میلادی، وقوع جنگ جهانی سوم و نابودی جهان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه اینترنتی «وطن دبور»؛ پایگاه اسرائیلی «ماکو» در گزارشی درباره حوادث احتمالی سال آینده پیش‌بینی کرد در حالی که همه منتظرند سال 2015 با حوادث تلخ خود سپری شود، سال 2016 سالی تلخ‌تر خواهد بود، زیرا امکان وقوع جنگ جهانی سوم و نابودی کل جهان در آن انتظار می رود.

از دیگر اتفاقاتی که این پایگاه اسرائیلی پیش‌بینی کرده است، انتشار ویروس مالیخولیا است که ترکیبی از ویروس‌های آنفلوانزا، حصبه و بیماری هاری است که باعث مالیخولیای شدید می شود، به گونه ای که فرد مبتلا به آن، مرتکب کارهای غیرعادی می شود.

 به نوشته این پایگاه اسرائیلی، ارتش آمریکا از طریق رزمایش‌ها و تمرینات نظامی می تواند همه حوادث را پیش از روی دادن، پیش‌بینی کند. در گزارش پایگاه اسرائیلی «ماکو» آمده است که مسیحیان همیشه در پی یافتن آخرالزمان هستند و آن گونه که در کتاب‌های عهد جدید آمده است، سال 2016 پایان دنیا است که با ظهور دوم مسیح همزمان می شود، ظهوری که باعث بخشش گناهان آدمیان خواهد شد و دنیا به پایان خواهد رسید.

پایگاه اسرائیلی «ماکو» نوشته است پیش‌بینی‌ها درباره چگونگی به پایان رسیدن دنیا متفاوت است، برخی پایان دنیا را از طریق برپایی جنگ جهانی سوم دانسته‌اند که مسبب آن، روسیه، اسرائیل و پیمان ناتو خواهند بود و برخی معتقدند، پایان دنیا، به سبب اتفاقات و حوادث طبیعی خواهد بود به گونه ای که سیل‌های بنیان کن، باعث غرق شدن جهان خواهد شد، به ویژه با توجه به بالا رفتن گرمای زمین.

 اتفاقات دیگری که پایگاه اسرائیلی «ماکو» پیشی بینی کرده است، فروپاشی شدید اقتصادهای پیشرفته دنیا و نیز منازعه ژاپن و چین خواهد بود، همانگونه که دانشمندان روس نیز پیش بینی کرده اند، سال آینده زمین با جسمی فضایی برخورد می کند که به مرگ یک میلیارد و دویست میلیون نفر منجر خواهد شد. از اتفاقات دیگری که برای سال آینده پیش بینی شده است، گسترش گروه‌های افراطی در اروپا خواهد بود.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
7
10
امیدوارم
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
2
3
این اسرائیلیهای ملعون معلوم نیست پشت پرده دارند چکار می کنند که اینگونه هشدار میدن؟احتمال این هست که خودشان به گسترش جنگ و انتشار ویروس های نو پدید که در آزمایشگاههای مخوفشان تولید کرده اند و نیز بروز سونامی های اقتصادی و... موجبات بروز این پیشگویی ها را فراهم آورند. ملت و دولت و حکومت ما و دانشمندان ما باید خیلی خیلی هوشیار باشند شاید یک بازی برای کشورمان طراحی کرده باشند.
نظرات بینندگان