arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۰۸ - ۱۰ دی ۱۳۹۴

ترامپ: آمریکا در لیبی از افرادی حمایت کرد که از قذافی هم بدتر از آب در آمده‌اند

کاندیدای جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت که واشنگتن در لیبی از افرادی حمایت کرده که از قذافی هم بدتر از آب در آمده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ضمن انتقاد از عملکرد دولت واشنگتن در قبال لیبی، گفت که آمریکا در لیبی از افرادی حمایت کرده که بسیار بدتر از معمر قذافی، دیکتاتور سابق این کشور ظاهر شده‌اند.
 
وی در سخنرانی خود در ایالت کارولینای جنوبی اظهار کرد: آمریکا خاورمیانه را کاملا بی‌ثبات کرده است. وی در ادامه خاطرنشان کرد: ببینید ما چه بر سر عراق آوردیم.
 
این کاندیدای جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ضمن انتقاد از سیاست‌های دولت واشنگتن در قبال داعش، گفت که از پرسش‌هایی که از وی درباره راهبرد بالقوه خود در قبال داعش مطرح می‌شود، استقبال نمی‌کند زیرا پاسخ دادن به این پرسش‌ها اطلاعات لازم را به این گروه تروریستی درباره برنامه‌های آتی آمریکا به دست می‌دهد. وی تصریح کرد: نمی‌خواهم به داعش بگویم که چگونه این گروه از میان خواهم برد.
 
ترامپ افزود: آمریکا مشکلات بسیاری در حوزه‌های مختلف از جمله روابطش با چین و روسیه دارد و باراک اوباما به جای این مسائل همیشه درباره گرم شدن کره زمین صحبت می‌کند. 
منبع: ایسنا
برچسب ها: ترامپ ، لیبی ، آمریکا
نظرات بینندگان