arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۰

در پی رهاسازی دو بیمار؛ مدير بیمارستان امام خمینی بركنار شد

مشاور وزير بهداشت و مدير كل وزارتي وزارت بهداشت گفت: در پي انتشار اخبار رهاسازي دو بيمار از بيمارستان امام خميني، مدير اين بيمارستان بركنار شد و وزارت بهداشت ضمن شكايت از آمران و عاملان اين حادثه همچنان پيگير ابعاد اين پديده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: مشاور وزير بهداشت و مدير كل وزارتي وزارت بهداشت گفت: در پي انتشار اخبار رهاسازي دو بيمار از بيمارستان امام خميني، مدير اين بيمارستان بركنار شد و وزارت بهداشت ضمن شكايت از آمران و عاملان اين حادثه همچنان پيگير ابعاد اين پديده است.

حسن آقاجاني افزود: وزارت بهداشت با همه عواملي كه در بيمارستان امام به علت كوتاهي باعث رهاسازي دو بيمار اين بيمارستان شدند برخورد كرده است و از آنها شكايت كرده است.

وي گفت: ابعاد مختلف اين ماجرا در وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشكي تهران در حال بررسي است اما رئيس بيمارستان امام كه در واقع رئيس مجتمع بيمارستاني امام است و شامل 3 بيمارستان امام، مركز طبي كودكان و بيمارستان ولي عصر مي شود، بركنار نشده است.

هفته گذشته خبر رهاسازي 2 بيمار از بيمارستان امام در كشتزارهاي جنوب تهران و در حاشيه بزرگراه خليج فارس موجي از نارضايي را در جامعه ايجاد كرد. مسئولان وزارت بهداشت اعلام كردند كه عوامل اين حادثه را به دادگاه معرفي م‌ كنند اما عنوان كردند كه بيمار اول از اين بيمارستان ترخيص شده بود و بيمار دوم اصلاً پذير نشده است.

شايعاتي مبني بر رهاسازي سومين بيمار نيز در رسانه ها منعكس شد كه مسئولان وزارت بهداشت آن را رد كردند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عسگري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰
0
1
چطور موقع گرفتن مزايا و دستمزد و غيره، رئيس بيمارستان همه كاره است اما موقع بركنار شدن، اين مدير بيمارستان است كه بايد عزل شود؟!!!
نظرات بینندگان