arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۰۹ - ۱۲ دی ۱۳۹۴

اولین نتایج دروغ‌پردازی علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی

نامه‌ای که در آن با امضای تعدادی از طلاب مدرسه فیضیه قم از شورای نگهبان خواسته شده صلاحیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را رد کند، مورد برخی انتقادات قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نامه‌ای که در آن با امضای تعدادی از طلاب مدرسه فیضیه قم از شورای نگهبان خواسته شده صلاحیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را رد کند، مورد برخی انتقادات قرار گرفته است.

به گزارش «انتخاب»؛ روزنامه جمهوری اسلامی چنین نامه‌ای را نتیجه دروغ‌پردازی علیه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دانسته و آورده است: اولین دستاورد تبلیغات مسموم هفته‌های گذشته علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در نامه تعدادی از طلاب که خود را «جمع کثیری از طلاب مدرسه فیضیه قم» نامیده‌اند، ظاهر شد.

برنامه‌ریزان محفلی تبلیغات هفته‌های گذشته، با توسل به این دروغ انتخاباتی که آقای هاشمی رفسنجانی خواهان شورایی شدن رهبری است حملات شدیدی را علیه ایشان ساماندهی کردند که هنوز ادامه دارد، در حالی که آقای هاشمی رفسنجانی اصولاً چنین مطلبی نگفته بود و پیدا بود که این تبلیغات مسموم نوعی زمینه‌سازی برای جلوگیری از ورود ایشان به مجلس خبرگان رهبری است.

در نامه این طلاب خطاب به آیت‌الله جنتی، از شورای نگهبان خواسته شده صلاحیت آقای هاشمی رفسنجانی را مورد تأیید قرار ندهد.

این روزنامه می‌افزاید: عاملان این قبیل فشارها که در شکل‌های دیگر نیز آن را دنبال می‌کنند، با هزینه کردن اعتبار شورای نگهبان درصدد تأمین اهداف سیاسی خود هستند. انتظار اینست که شورای نگهبان تحت تاثیر این فشارها قرار نگیرد و اعتبار خود را حفظ کند.
نظرات بینندگان