arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۱۲ دی ۱۳۹۴

خرید رای صحت ندارد

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه خبر خرید رای برای انتخابات این فدراسیون صحت ندارد، گفت: متاسفانه هر کاری می‌کنیم از آن به عنوان فعالیت تبلیغاتی و انتخاباتی یاد می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه خبر خرید رای برای انتخابات این فدراسیون صحت ندارد، گفت: متاسفانه هر کاری می‌کنیم از آن به عنوان فعالیت تبلیغاتی و انتخاباتی یاد می‌شود.

به گزارش «انتخاب»؛ امیرحسین حسینی  درباره اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال به دنبال جناح‌بندی در بین اعضای مجمع و خرید آرا برای انتخابات ریاست فدراسیون است، گفت: متاسفانه بعضی رسانه‌ها تصوراتی را درباره جناح‌بندی‌های انتخابات فدراسیون فوتبال منتشر کرده‌اند که به هیچ عنوان صحت ندارد. فدراسیون فوتبال همانند گذشته فعالیت‌های روزمره خود را انجام می‌دهد و با باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال طبق روال همیشگی، جلساتی را برگزار می‌کند.

وی افزود: متاسفانه الان هر کاری انجام می‌دهیم از آن به عنوان فعالیت تبلیغاتی و انتخاباتی یاد می‌شود. اگر قرار است اینطور باشد، بگویند که برای تیم امید مراسم بدرقه نگیریم و آنها را به مسابقات آسیایی اعزام نکنیم تا این کارها هم جنبه انتخاباتی به خود نگیرد!

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: اینکه اعلام شده فدراسیون فوتبال به دنبال خرید رای اعضای مجمع است، یک بی احترامی مطلق است. ما خواهش داریم که رسانه‌ها از انتشار این مطالب خودداری کنند. اعضای مجمع مستقل هستند و زیر نظر فدراسیون فوتبال نیستند که این مسائل مطرح می‌شود. اگر هم جلساتی برگزار می‌شود در راستای بهبود فوتبال است که نظیر این جلسات در طول سال بارها برگزار شده.

حسینی در ادامه یادآور شد: هیات‌های فوتبالی از فدراسیون مدتهاست که مطالبات مالی دارند و فدراسیون به خاطر مشکلات مالی نتوانسته بدهی‌هایش را پرداخت کند. این در حالی است که حتی هیات‌ها برای فدراسیون درآمدزایی داشته‌اند. این هیات‌ها بازوان اجرایی فدراسیون فوتبال بوده و برگزاری جلسه با آنها جزو وظایف فدراسیون است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره انتقاد محمد خاکپور از علی کفاشیان پیش از سفر به مشهد، اظهار کرد: شرایط تیم ملی بزرگسالان با تیم امید تفاوتی ندارد و ما تمام اردوهایی که برای تیم ملی برگزار کردیم، برای تیم امید هم برگزار کردیم. حتی گاهی اردوهای تیم امید از تیم بزرگسالان هم پربارتر بوده است. بر این اساس مراسم بدرقه تیم امید را مانند مراسم بدرقه تیم بزرگسالان برگزار کردیم تا نشان بدهیم تیم امید برای ما اهمیت زیادی دارد.

حسینی افزود: وزیر ورزش، رئیس و دبیر کمیته المپیک هم در مراسم بدرقه حضور داشتند تا نشان بدهند تیم امید اهمیت زیادی برای همه مسئولان کشوری و ورزشی دارد. فدراسیون فوتبال برای تیم امید چیزی جز آرامش نمی‌خواهد و باید به تمام تلاش‌هایی که در این مدت برای تیم امید کشیده شده است، احترام گذاشت. امیدواریم شرایط طوری باشد که این تیم بتواند به المپیک صعود کند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان