arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۷۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۰

رامین: از مصباح برای ادامه همکاری با دولت کسب تکلیف کردم

در جریان مسائل اخیر وزارت اطلاعات گروهی از رسانه‌ها و سایت‌های خبری در اقداماتی ناشیانه و بعضا خصمانه در زمینه تخریب چهره دولت اقدام به افشای اطلاعات سری کشور کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمدعلی رامین، معاون سابق مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شب گذشته در جمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در سالن همایش‌های مدرسه علیمه معصومیه (س) قم با اشاره به جریانات و حوادث منطقه‌ای و جهانی گفت: در سال‌ها و به ویژه در ماه‌های اخیر تحولات وسیع و شگرفی در سطح جهان و کشورهای اسلامی به وقوع پیوسته است که به اعتراف دوست و دشمن تمام این حرکات ثمره خون شهدای انقلاب و برگرفته از نهضت امام راحل است.

اهم سخنان رامین را در ادامه می‌خوانید:  

** امروزه چشم امید آزادیخواهان و انقلابیون تمام کشورهای جهان به جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است. در شرایط حساس کنونی هرگونه غفلت و کم‌کاری در صحنه تحولات سریع بین‌المللی پشیمانی

‌های غیرقابل گذشتی را به بار خواهد آورد که در نتیجه آن ما در مقابل نظام‌های جدید بین‌المللی بدهکار خواهیم شد.

** وظیفه هر مسلمانی است که در هر کجایی از جهان که فردی مورد ظلم و ستم قرار گیرد را مورد حمایت خود قرار داده و بر اساس آموزه‌ها و آرمان‌های والای دین اسلام عمل کند.

** قیام‌ها و نهضت‌های مردمی در کشورهای اسلامی دارای ویژگی‌های مشترکی هستند و همگرایی و هبستگی در این قیام‌ها به خوبی مشاهده می‌شود.

** اسلامی بودن نخستین ویژگی قیام‌‎های منطقه است. بازگشت به هویت جمعی اسلامی، رهبری قیام‌ها از سوی روحانیون و شخصیت‌های اسلام‌گرا، ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی بودن و پاک‌سازی کشور از عومل بیگانه از دیگر ویژگی‌های این قیام‌ها است.

** حدود 100 سال پیش که کشورهای اسلامی توسط انگلیس از هم جدا شده و به 57 کشور تقسیم شدند، امت واحده اسلامی از هم گسیخت که بحرین آخرین قطعه جدا شده این امت بود.

** حمایت‌های آیت‌الله مصباح یزدی از دولت نهم و دهم، بی‌شائبه است.

** احمدی‌نژاد نسبت به شخص آیت‌الله مصباح یزدی ارادت خاصی دارد به گونه‌ای که در سال 84 پس از پیروزی در انتخابات در سفری غیر رسمی به محضر ایشان رسید.

** در پی سخنان اخیر آیت‌الله مصباح یزدی از وی برای ادامه همکاری با مجموعه دولت کسب تکلیف کردم که وی بر همراهی دولت تأکید کرده و خواستار همکاری جدی اصولگرایان با احمدی‌نژاد بود.

** در جریان مسائل اخیر وزارت اطلاعات گروهی از رسانه‌ها و سایت‌های خبری در اقداماتی ناشیانه و بعضا خصمانه در زمینه تخریب چهره دولت اقدام به افشای اطلاعات سری کشور کردند.

** افشای اطلاعات حساس نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور بر اساس قانون جرم است و این قبیل اقدامات عواقب جبران ناپذیری را برای کشور و نظام به دنبال دارد.

**امام خامنه‌ای نه تنها در هدایت کشور نقش مؤثری و ویژه‌ای دارند بلکه در هدایت و رهبری سایر ملت‌های مسلمان نیز نقش کلیدی و مهمی دارند.

** رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان کشتی نجات ملت‌های مسلمان یاد کرد و بر همین اساس می‌توان با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در اتحاد و انسجام ملت‌های مسلمان گام‌های محکمی برداشت که در همین راستا لازم است این گنجینه ارزشمند را به سایر ملت‌های اسلامی معرفی کرد.

وی افزود: در حالی که دشمنان به دنبال تفرقه‌افکنی بین ملت‌های مسلمان هستند اما باید آگاه بود و با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبری و ارائه راهکارهای اساسی در تشکیل و حفظ امت اسلامی عمل کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
1
10
این بابا متخصص در امور گرفتن ماهی از اب گل الوده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
1
9
چرا ایشان که رهبری را امام خطاب می کنند ب وجود تاکید رهبری بر همکاری همه با دولت ، باز از آقای مصباح استفتا کردند؟ ...
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰
1
2
به کسی نگفت شما غلط میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان