arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۲ - ۱۲ دی ۱۳۹۴

کاهش محسوس دما در اغلب نقاط کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از کاهش محسوس دما در غالب نقاط کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از کاهش محسوس دما در غالب نقاط کشور خبر داد.

به گزارش «انتخاب»، احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و داده‌های هواشناسی، طی امروز و فردا سامانه بارشی بر روی نیمه شرقی و برخی مناطق جنوب کشور فعال خواهد بود، انتظار می‌رود از اواخر وقت یکشنبه از شرق کشور خارج شود.

وی افزود: امروز شدت بارش در گلستان، مازندران، شمال هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب فارس و خراسان رضوی و در روز یکشنبه در هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و جنوب خراسان جنوبی خواهد بود، همچنین طی دو روز آینده در غالب مناطق کشور وزش باد و در برخی مناطق جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: از بعدازظهر امروز بتدریج با نفوذ هوای سرد در اغلب مناطق کشور به ویژه نیمه شمالی کشور کاهش محسوس دما رخ خواهد داد، که این شرایط تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت. امروز دریای خزر و از بعدازظهر امروز تا روز دوشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران نیز گفت: آسمان تهران در روز یکشنبه، صاف، در بعضی ساعات نیمه ابری، گاهی وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 6 و منفی 1 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه، صاف، گاهی غبارآلود و اوایل شب کمی ابری با حداکثر و حداقل دمای 7 و منفی 1 درجه سانتیگراد خواهد بود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان