arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۴

در خواست سخنگوی نیروی انتظامی از مردم

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: مردم احساسات پاک خود را کنترل و مدیریت کنند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) با محکوم کردن اعدام روحانی آزاده شیخ نمر از مردم خواست احساسات پاک خود را کنترل و مدیریت کنند.

به گزارش«انتخاب»، سردار سرتیپ دوم «سعید منتظرالمهدی» یکشنبه شب افزود: پلیس هیچ رفتار غیرقانونی را بر نمی تابد و همگان باید بر مدار قانون حرکت کنند.

وی اظهار داشت: مردم عزیز کشورمان باید احساسات پاک خودشان را کنترل و مدیریت کنند و با بصیرت و هوشمندی توام سازند.

معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به تعرض تعدادی از معترضان به اعدام شیخ نمر به سفارت عربستان در شب گذشته، تاکید کرد: با حضور و مدیریت به موقع پلیس، موضوع خاتمه یافت و تعداد 50 تن در این خصوص دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 شهید شیخ نمر یکی از برجسته ترین زندانیان سیاسی عربستان بود که در 23 مهر 1393 به اتهام انتقاد از حکومت عربستان به اعدام محکوم شد.

وزارت کشور عربستان صبح روز گذشته (شنبه) با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که 47 نفر محکوم به جرایم امنیتی در 12 منطقه عربستان اعدام شدند که در میان فهرست اسامی اعدام شدگان شهید شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته و رهبر شیعیان عربستان نیز قرار داشت.

در پی انتشار خبر شهادت آیت الله شیخ نمر روحانی برجسته عربستان در روز گذشته -شنبه- ، تجمع هایی در مقابل سفارت عربستان درتهران و کنسولگری این کشور در مشهد مقدس صورت گرفت و با حمله جمعی معدود، خساراتی به این دو محل وارد شد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان