arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۴

پیغام پنهانی کروش با یک پیام تسلیت

کارلوس کروش فرسنگها دورتر از ایران، بی خبر از ایران نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کروش که در کنار خانواده روزهای نخست سال جدید میلادی را پشت سر می گذارد ، مثل همه روزها و هفته های گذشته همه اتفاقات داخل ایران را رصد می کند.

به گزارش«انتخاب»، این را می شود از پیام تسلیتش به مناسبت در گذشت محمد علی اینانلو متوجه شد که خیلی دقیق و جلوتر از بسیاری از مسوولان ورزشی و محیط زیستی دست به کار شد و به خانواده اینانلو تسلیت گفت. البته این پیام تسلیت یک پیغام بزرگ و پنهان هم دارد و آن هم این است که اگر کروش این روزها در مواجهه با مصاحبه های بی شمار محمد مایلی کهن سکوت کرده تنها به احترام دستور رییس فدراسیون فوتبال و توصیه دیگران است، در غیر این صورت بی شک برای کروش کاری ندارد که در پاسخ به بخشی از حرف های مایلی کهن که گفته «هر وقت کروش نتایج من را گرفت، جوابم را بدهد» مصاحبه کند و از نتایج 10 ساله گذشته مایلی کهن در فوتبال ایران بگوید.

 یا در جای دیگر که مایلی کهن درباره درگیری احتمالی فیزیکی با کروش صحبت کرده بگوید که در سابقه من دعوای فیزیکی دیده نمی شود. در هر صورت، آنچه پیداست میزان احترامی است که مایلی کهن و کروش به دستور کفاشیان و فدراسیون می گذارند. این روزها مایلی کهن گاه و بیگاه مصاحبه می کند و علیه کروش حرف می زند اما سرمربی تیم ملی سکوت کرده و همچنان می گوید: «من به دستور کفاشیان احترام می گذارم.»
نظرات بینندگان