arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۱ - ۱۴ دی ۱۳۹۴

دستگیری سرکرده داعش پاکستان

نیروهای مبارزه با تروریسم با انجام عملیاتی در شهر « سیالکوت» پاکستان « عامر منصور» سرکرده داعش در این کشور را دستگیر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نیروهای مبارزه با تروریسم با انجام عملیاتی در شهر « سیالکوت» پاکستان « عامر منصور» سرکرده داعش در این کشور را دستگیر کردند.
 

به گزارش «انتخاب»، نیروهای مبارزه با تروریسم اسلام آباد با توجه به اطلاعاتی که از اعضای دستگیر شده داعش در پاکستان بدست آورده بودند عامر منصور، سرکرده داعش، در پاکستان را در شهر «سیالکوت» دستگیر کردند.  

«عامر منصور» به جوانانی که عضو داعش می شدند ماهانه ۳۰ تا ۵۰ هزار روپیه پرداخت می کرد و این جوانان را به سوریه و افغانستان می فرستاد.  در آنجا به این جوانان تیراندازی و انجام عملیات تروریستی آموزش داده می شد. پلیس با بازجویی و تفتیش از عامرمنصور لیستی از پاکستانیهای عضو داعش بدست آورد.

لازم به ذکر است پلیس مبارزه با تروریسم  با بازجویی از «کامران گجر» یکی دیگر از اعضای داعش پاکستان در ایالت پنجاب لیستی۱۲۱ نفره از زنان وابسته به داعش در شهر کراچی بدست آورده است. علاوه بر این اسلام آباد قصد دارد از طریق  پلیس اینتر پل اعضای پاکستانی وابسته به داعش را که خارج از کشور زندگی می کنند نیز دستگیر نماید.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان