arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۵ - ۱۷ دی ۱۳۹۴

5اعدام در سحرگاه یک روز زمستانی

پنجمین اعدامی مربوط به نزاع دسته‌جمعی است که قاتل 30 ساله با ضربات چاقو جوان 20 ساله‌ای را از پای در آورده است که این پنج اعدامی در دادگاه کیفری به قصاص نفس- اعدام -محکوم شدند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 قاتل زندانی سحرگاه دیروز در محوطه زندان رجایی شهر کرج به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش«انتخاب»، 2 اعدامی دیگر مهلت گرفتند و یکی از زندانیان با پرداخت دیه رضایت گرفت. صبح روز گذشته 8 قاتل برای اجرای حکم اعدام در زندان رجایی شهر پای چوبه دار رفتند. در پایان این مراسم، 5 زندانی اعدام شدند و 3 قاتل با گرفتن مهلت به سلول‌هایشان بازگشتند. نخستین اعدامی جوان 20 ساله‌ای به نام احمد بود که شوهر زن مورد علاقه‌اش را کشته است.

این جنایت روز 11 آبان ماه سال 88 زمانی رخ داد که حمیدرضا متوجه رابطه پنهانی همسرش با احمد شده و عامل جنایت در این مرحله با چاقو از حمیدرضا 36 ساله می‌خواهد از همسرش طلاق بگیرد که بین آنها درگیری صورت گرفته و احمد با ضربه چاقویی شوهر جوان را به قتل رساند.

دومین اعدامی جوان 22 ساله‌ای به نام صادق است که به خاطر اختلاف با خانواده همسرش روز 14 فروردین ماه سال 84 با ضربات میله و چاقو مادرزن و پدرزنش را به قتل رسانده است که پس از صدور حکم در دادگاه کیفری این مرد به اعدام محکوم شد. سومین اعدامی مرد 42 ساله‌ای است که وقتی در برابر خودکشی ناموفق همسرش قرار گرفت پی برد که جوان میوه فروش در اقدامی سیاه همسرش را تسلیم نیت شیطانی قرار داده و بعد از آن با طراحی سناریویی مقتول را به کمک زنش به خانه کشانده و روز 23 آذر ماه سال 90 وی را با ضربات چاقو به قتل رساند.

چهارمین اعدامی مرد 30 ساله‌ای است که روز 3 اردیبهشت ماه سال 84 پس از سوار شدن بر خودروی مرد 56 ساله‌ای وی را به بهانه چای خوردن به خانه‌اش کشانده و پس از اعتماد‌سازی از او می‌خواهد همه پول‌هایش را در اختیارش قرار دهد که راننده تاکسی در این مرحله ادعا می‌کند پولی همراهش نیست و قاتل جوان با کمربند این راننده را به قتل رسانده و جسدش را داخل باغچه حیاطش خاک می‌کند.

پنجمین اعدامی مربوط به نزاع دسته‌جمعی است که قاتل 30 ساله با ضربات چاقو جوان 20 ساله‌ای را از پای در آورده است که این پنج اعدامی در دادگاه کیفری به قصاص نفس- اعدام -محکوم شدند و پس از تأیید آنها در دیوان عالی کشور روز گذشته به اجرا در آمد. 2 تن از محکومان به اعدام پای چوبه دار موفق به گرفتن مهلت از خانواده‌های قربانی شدند و متهم به اعدام دیگری با پرداخت بخشی از دیه مقتول موفق به گرفتن رضایت شد.

منبع: ایران

نظرات بینندگان