arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۸ - ۱۷ دی ۱۳۹۴

گمانه‌زنی درباره سوشا مکانی ممنوع

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 در شرایطی که برخی از منابع خبری از احضار 5 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دادسرای فرهنگ و رسانه و شعبه ویژه جرایم ورزشی در خصوص پرونده سوشا مکانی خبر داده‌اند، یک منبع آگاه قضایی این موضوع را تکذیب کرد. این منبع آگاه قضایی در گفت‌و‌گو با میزان اظهار داشت: مشخص نیست که استناد برخی از رسانه‌ها چیست و به چه دلیل طی این روزهای اخیر چنین جو مسمومی را شاهد هستیم که هر گونه اظهارنظری در خصوص پرونده سوشا مکانی انعکاس داده می‌شود. 

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: پرونده سوشا اکنون در دادگاه است تا به اعتراض وکیل سوشا مکانی رسیدگی شود و زمانی که پرونده در دادگاه است تحقیقی روی آن انجام نمی‌شود! متاسفانه عده‌ای قصد خبرسازی دارند و این چندان زیبنده نیست. 

وی ادامه داد: تاکنون هیچ بازیکنی جهت مطلع پرونده به دادسرا احضار نشده است و همانگونه که طی روزهای گذشته اطلاع رسانی شد، مکانی فعلا با قرار بازداشت موقت در بند عمومی حضور دارد اما گویا برخی در این چنین اوضاعی قصد دارند اخبار جدید مخابره کنند. 

این منبع عنوان کرد: پرهیز از هرگونه گمانه زنی نخستین کاری است که باید انجام داد و باید دانست که چنین اظهارنظرهایی جنبه مجرمانه دارد.

منبع: ورزش3
نظرات بینندگان