arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۱۸ دی ۱۳۹۴

یک عضوپایداری:خوش سابقه‌ها درلیست هستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک عضو جبهه پایداری با بیان این‌که «سعی می‌شود افراد خوش سابقه در لیست‌ها قرار گیرند» گفت: جمع بندی برای تعیین لیست‌ها در حال انجام است، اما طبیعتا هر شخصی که از فیلتر شورای نگهبان بگذرد در لیست قرار می‌گیرد.

قاسم روانبخش در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد:‌ جبهه پایداری در قالب ائتلاف وحدت فعالیت می‌کند و نمایندگانی از این جبهه در ائتلاف شرکت می‌کنند؛ لذا خود جبهه پایداری جلسه جداگانه‌ای ندارد و در چارچوب ائتلاف فعالیت می‌کند.

وی درباره‌ تعیین مصادیق و لیست نهایی برای ورود به رقابت‌های انتخاباتی نیز اظهار کرد:‌ هیاتی که تعیین شده‌اند ( شورای 20 نفره) مصادیق را بررسی می‌کنند و نتایج را به اطلاع شورای مرکزی اصولگرایان می‌رسانند.

وی همچنین درباره‌ این‌که آیا برای جمع‌بندی لیست منتظر نظر شورای نگهبان هستند یا کار در حال انجام است؟ گفت: البته جمع‌بندی‌ها در حال انجام است اما طبیعی به نظر می‌رسد هر کسی که از فیلتر شورای نگهبان گذر کند در لیست قرار می‌گیرد و اکنون سعی ما این است کسانی که در لیست قرار می‌گیرند افراد خوش سابقه‌ای باشند. در عین حال اعلام لیست مربوط به زمانی است که شورای نگهبان وظیفه‌اش را انجام داده است.

روانبخش همچنین در این‌باره که جریان اصولگرا تا چه حد توانسته برای ورود به انتخابات به وحدت برسد با توجه به این‌که در جلسه اخیر ائتلاف اصولگرایان برخی چهره‌هیا شناخته شده حضور نداشتند، گفت: این‌که برخی افراد در نشست اخیر حضور نداشتند فکر نمی‌کنم دلیل خاصی داشته باشد اما ان شاء الله که در میان اصولگرایان ائتلاف‌شان، ائتلاف پابرجا و مستحکمی خواهد بود.

نظرات بینندگان