arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۴

استانداری ارتباطی با سفارت عربستان ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاندار تهران با تاکید بر اینکه تغییر معاون امنیتی و انتظامی استانداری از مدت ها پیش مطرح بود گفت: این تغییر مدیریتی هیچ ارتباطی با موضوع سفارت عربستان ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سید حسین هاشمی در آیین تودیع معاون سابق امنیتی و انتظامی استانداری و معارفه سرپرست جدید این معاونت که با حضور معاونین و مدیران کل استانداری تهران برگزار شد افزود: در دو سال و نیم گذشته از حضورم در استانداری تهران شاهد وجود هماهنگی، همدلی در میان معاونت های استانداری هستم.

وی ضمن تقدیر از زحمات صفرعلی براتلو معاون پیشین امنیتی و انتظامی استانداری تهران تصریح کرد: اقدامات انجام شده از سوی آقای براتلو قابل تقدیر است و در این مدت براساس چارچوب های تعیین شده استانداری اقدام کردند و مشکل امنیتی خاصی را در استان تهران شاهد نبودیم.
هاشمی خاطرنشان کرد: آقای براتلو بعد از این نیز به عنوان مشاور بنده در استانداری تهران حضور خواهند داشت و از تجربیات وی بهره مند می شویم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی گاهی برای اشخاصی در یک مقطع زمانی خاص توفیق خدمت فراهم می شود و بعد از مدتی فرد جدیدی برای خدمت رسانی جایگزین وی می شود تاکید کرد: از این آمد و رفت ها نباید خوشحال یا ناراحت شویم.

وی گفت: محسن نسج همدانی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری پس از این با حفظ سمت، سرپرستی معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران را بر عهده خواهند داشت.

* براتلو: تلاش کردیم تفکرات سیاسی را در کار دخالت ندهیم

صفرعلی براتلو معاون پیشین امنیتی و انتظامی استانداری تهران نیز در این آیین با بیان اینکه مهمترین موضوع در خدمت رسانی به مردم داشتن تقوای الهی است گفت: توجه به اجرای قوانین الهی براساس قرآن موجب می شود که هیچ بن بستی در ارایه خدمت به مردم نباشد و مجموعه معاونت امنیتی و انتظامی استانداری در این مدت تلاش داشت تا بر این مبنا حرکت کند.

وی با تاکید بر ضرورت پرهیز از نگاه و گرایش های سیاسی در مسایل امنیتی اظهار کرد: تلاش کردیم در این مدت تفکرات و عقاید سیاسی را در کار خود دخالت ندهیم و در فضایی آرام و بدون کوچکترین تنش به وظایف خود عمل کنیم.

به گفته براتلو، رتبه برتر استان در موضوعات مختلف از جمله مبارزه با مواد مخدر، جلوگیری و کنترل قاچاق کالا و ارز، تامین امنیت استان و توجه به پدافند غیرعامل نشانگر اقدامات مثبت مجموعه معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران در دو سال و نیم گذشته است.

در ادامه محسن نسج همدانی سرپرست جدید معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران نیز گفت: همه تلاش خود را برای برقراری تعامل با دستگاه های اجرایی به منظور تامین امنیت استان همچون گذشته به کار می بریم.

در پایان این آیین احکام نسج همدانی به عنوان سرپرست جدید معاونت امنیتی و انتظامی استانداری و صفرعلی براتلو به سمت مشاور استاندار از سوی استاندار تهران اهدا شد.
لازم به ذکر است نسج همدانی از جانبازان 70 درصد است و بیش از 65 ماه سابقه حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل دارد.

دیروز(جمعه) استاندار تهران با صدور حکمی، محسن نسج همدانی مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری منصوب کرده بود.

نظرات بینندگان