arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۴

بداخلاقی جدید انتخاباتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نواندیش نوشت:

در پی درج خبر کذب رد صلاحیت حجت الاسلام قدرت الله علیخانی توسط سایت صداوسیمای قزوین (تنها دو روز پس از پایان ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس دهم !) و پخش دروغ پردازی مذکور در شبکه‌های اجتماعی وابسته به یک جناح خاص این‌بار خبرها حکایت از آن دارد که مخالفان حجت الاسلام قدرت الله علیخانی در اقدامی جدید تحرکاتی را برای گرفتن امضا از امامان جمعه استان قزوین علیه این کاندیدا آغاز کرده اند و در همین رابطه، امام جمعه یکی از شهرهای استان می‌کوشد تا علیه ایشان، از ائمه جمعه نقاط مختلف امضا جمع کند.

به گزارش هفته نامه تابان، این در حالی است که برخی از امامان جمعه مخالف امضای چنین نامه‌ای هستند و آن را مغایر با جایگاه بی طرفانه و وحدت بخش نماز جمعه دانسته و این گونه سوءاستفاده ها را ناشی از اغراض سیاسی و جناحی می دانند که به اهداف بلند نماز جمعه آسیب وارد می‌کند.

نکته قابل توجه در متن این نامه، همان ادعاهای دروغینی است که از حدود 30 سال قبل بدین سو توسط افرادی خاص مطرح بوده و همواره مسوولین نظام بر خلاف این ادعاهای واهی تصمیم‌گیری  نموده‌اند. اینک و در آستانه انتخابات دوره جدید مجلس شورای اسلامی این گروه با جمع آوری مجدد این‌گونه نامه‌ها و تحرکاتی از این دست به دنبال تاثیرگذاری بر شورای محترم نگهبان می‌باشند.

به نظر می‌رسدکسانی که اقدام به امضای نامه‌ای می کنند که حاوی ایراد اتهامات و ادعاهی واهی غیر مستند است باید شرعا و قانونا پاسخگوی امضای خود نیز باشند.

مخالفان حجت الاسلام قدرت الله علیخانی، که در سالیان گذشته از هیچ کوششی برای تخریب ایشان خودداری نورزیده اند؛ با مشاهده اقبال عمومی به کاندیداتوری وی در دوره جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی به جای ارایه عملکرد خود و پاسخگویی به مردم، می‌کوشند تا با حذف رقیب قدرتمند خود بدون هیچگونه مانعی کاندیدای مورد نظر خود را به مجلس بازگردانند.

مردم و آگاهان سیاسی معتقدند اینگونه اقدمات ناشی از پایگاه اجتماعی بالای حجت الاسلام علیخانی بوده و نشان دهنده ترس این افراد، از شکست سنگین خود در انتخابات آینده می باشد.

نظرات بینندگان