arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

منچستر يونايتد براي قهرماني در اين فصل به يک امتياز نياز دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد انگلیس امروز می تواند عنوان قهرمانی امسال لیگ برتر را به دست اورد به شرط انکه در دیدار با ارسنال دست کم یک امتیاز به ارمغان بیاورد. به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس24، درحالی که شیاطین سرخ در فرم بسیار خوبی به سر می برند توپچی های ارسنال بادردسرهای زیاد مواجه شده اند.

شاگردان الکس فرگوسن امروز فقط برای برد به لندن خواهند رفت. الکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد گفت مصدومان زیادی در این تیم بهبود یافته اند و این برای ترکیب ما بسیار خوب است.

ما در موقعیت مناسبی به این دیدار خواهیم رفت. منچستر یونایتد از نوامبر دوهزار و هشت در برابر ارسنال شکست نخورده است و دو دیدار اخیر میان دو باشگاه در باشگاه امارات ارسنال هر دو به پیروزی منچستر انجامیده بود.

به علاوه ارسنال طی دو هفته اخیر نتایج ضعیفی در زمین خود کسب کرده است. الکس فرگوسن افزود دو ماه پیش همه تصور می کردند دیدارها با ارسنال و چلسی قهرمان این فصل را تعیین خواهد کرد.

اگر امروز یک امتیاز بگیریم همه چیز را تغییر خواهیم داد اما به دنبال تساوی نیستیم چرا که تساوی با روحیه ما مغایرت دارد.

چلسی که شش امتیاز از منچستر فاصله دارد از ارسنال توقع دارد جلوی پیشروی منچستر را بگیرد. ارسن ونگر سرمربی ارسنال گفت منچستر یونایتد در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد اما ما نیز باید تا اخرین ثانیه در این رقابتها مبارزه کنیم.

هرچندبعید است این فصل به عنوان قهرمانی دست یابیم باید با سربلندی در مکانهای نخست رده بندی کلی فصل را به پایان برسانیم تا فصل اینده در لیگ قهرمانان حضور یابیم.

ما باید خوب بازی کنیم. ارسنال در صورت پیروزی بخت بسیار اندکی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر به دست خواهد اورد.
نظرات بینندگان