arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۷۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
تردید جدی در مرگ بن لادن ؛

آمریکا جسد اسامه را به دریا انداخت!

آسوشیتدپرس گزارش داد یک مقام آمریکایی از انداختن جسد بن لادن در دریا پس از کشته شدن وی خبر داده است . خبری که سئولات و تردیدهای بسیاری را درخصوص صحت ادعای اباما مبنی بر حذف بن لادن در ذهن تحلیلگران ایجاد خواهد کرد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آسوشیتدپرس گزارش داد یک مقام آمریکایی از انداختن جسد بن لادن در دریا پس از کشته شدن وی خبر داده است . خبری که سئولات و تردیدهای بسیاری را درخصوص صحت ادعای اباما مبنی بر حذف بن لادن در ذهن تحلیلگران ایجاد خواهد کرد .

به گزارش خبرنگار بین الملل " انتخاب " ، اعلام خبر کشته شدن اسامه بن لادن از سوی رییس جمهور ایالات متحده تنها یک سند رسمی داشت و آنهم تصویری از چهره منهدم شده ی رییس گروه القائده می باشد . هم اکنون و چند ساعت پس از اعلام آن ، مقامات آمریکایی ادعاهای ضد و نقیضی مطرح می کنند . یک مقام آگاه آمریکایی گفته است که جسد بن لادن در اختیار مقام های آمریکایی است اما برای اعلام صحت این خبر چیزی جز یک تصویر در اختیار آمریکایی ها  وجود ندارد.

براساس ادعای مقامات آمریکایی اسامه بن لادن پس از یک درگیری در منطقه ابّود آباد در بیرون شهر اسلام آباد پایتخت پاکستان و بر اثر شلیک گلوله به سرش کشته شده است.

این در حالیست که رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفتگو با فارس با ابراز تردید درخصوص خبر کشته شدن اسامه بن لادن ، با بيان اينكه: "نمي‌دانم چقدر خبر كشته شدن بن لادن دقيق است "، گفت كه آمريكايي‌ها چندين بار اين موضوع را اعلام كردند و اين حرف جديدي از سوي آمريكايي‌ها نيست.

علاءالدين بروجردی در خصوص اهمیت اقدام نیروهای آمریکایی درصورت صحت این ادعا نیز گفت : آمريكايي‌ها هدف از حمله خود به كشور افغانستان را مقابله با عاملان حادثه 11 سپتامبر اعلام كردند و گفتند كه مي‌خواهند با ملاعمر و طالبان برخورد كنند اما اكنون اگر راست گفته باشند كه بعد از 10 سال بن لادن را كشته‌اند، كار بزرگي نكرده‌اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
1
4
هنوز هم میگن صدام زنده است . مطمعن باشید رئیس جمهور امریکا دروغگو نیست .
بن لادن تمام شد . به امید تمام شدن بن لادنهای دیگر
ناشناس
|
NORWAY
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
0
4
سرنوشت تروریسم جز مرگ و نابودی چیز دیگری نیست خدایا تمام تروریست ها را به سرنوشت اسامه بن لادن دچار کن .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۴
1
0
چند چیز برایم سؤال است: 1. از مرگ اسامه چه کسانی خوشحال می شوند
2. چرا هیچ تصویری از او منتشر نشده
آمریکا چوپان دروغگوست هرگز باور ش نخواهم کرد.
من هنوز این مرد را به خوبی نمی شناسم اما آمریکا را خوب می شناسم که چه دشمنی با اسلام و مسلمین دارد اما آن آقایی که فرموده بودی رییس جمهور آمریکا دروغ نمی گوید اگر این حرفت راست باشد پس بدان شیطان هم آدم! خوبی است. آمریکایی ها در روز روشن ادعای وجود سلاح هسته ای در عراق کردند و بعد خودشان گفتند دروغ گفتیم آنوقت شما اینها را صادق الوعد می فرمایی؟
نظرات بینندگان