arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰

ویسی در تبریز کتک خورد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسابقه تیم فوتبال تراکتورسازی و صبا دارای حواشی زیادی از جمله حضور لیدرهای تراکتور در کنفرانس مطبوعاتی ویسی، کتک خوردن ویسی، اغتشاش هواداران تراکتورسازی، حبس 2 ساعته بازیکنان صبا در رختکن از جمله آنهاست.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، بعد از نواختن سوت پایان بازی پرحاشیه صبای قم و تراکتورسازی تبریز که در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد، تماشاگران تراکتورسازی به شدت از باخت دو بر یک تیم محبوبشان مقابل صبای قم عصبانی شدند.

هواداران عصبانی تراکتورسازی اوج خشم خود را با شکستن صندلی های ورزشگاه و توهین و فحاشی به داوران این مسابقه نشان دادند و حتی با پرتاب صندلی های شکسته به سمت سایر تماشاگران، تعدادی از آنها را به شدت مجروح کردند و جو وحشتناکی در این ورزشگاه حاکم شد.

اغتشاشات به وجود آمده در ورزشگاه یادگار امام تبریز پایان ماجرا نبود و این تماشاگرنماهای عصبانی وقتی توسط نیروهای امنیتی و انتظامی به بیرون از استادیوم هدایت شدند، با نیروهای انتظامی نیز درگیر شدند و با پرتاب سنگ به سمت آنها و شکستن شیشه های اتومبیل ها، فضای وحشتناکی را به وجود آورند.

پس از اتمام این بازی، تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال صبای قم حدود دو ساعت در رختکن این ورزشگاه حبس بودند تا فضای بیرون از ورزشگاه برای خروج آنها مهیا شود، تا جایی که با تلاش نیروهای امنیتی تبریز، کاروان صبای قم که قرار بود ساعت 22 و 30 دقیقه به سمت تهران پرواز کنند، در دقایق پایانی زمان مورد نظر به هواپیما رسیدند.

اظهارنظرهای عجیب خبرنگاران!

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در اقدامی که به نظر بسیاری از همراهان وی و خبرنگاران اشتباه بود، بدون در نظر گرفتن شرایط به وجود آمده، در کنفرانس مطبوعاتی بعد از اتمام بازی شرکت کرد.

به محض ورود ویسی به محل مصاحبه، خبرنگاران تبریزی بدون درنظرگرفتن رسالت و جایگاه خطیر اطلاع رسانی، با الفاظ زشت و ناپسندی، ویسی را مورد خطاب قرار دادند و حتی اظهارنظرهای عجیب و غریبی بیان می کردند که شان رسانه فراتر از آن است که این مباحث در آن مطرح شود.

خبرنگاران تبریزی به سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفته بودند که چه لزومی داشت شما در زمین تراکتورسازی به این صورت بازی کنید؛ مگر علی دایی تیم شما را ارنج کرده است.

کتک کاری ویسی توسط هواداران

از نکات قابل توجه حاشیه های بازی صبای قم و تراکتورسازی تبریز، فضای محدود مکان مصاحبه بود که شاید 10 نفر هم در این اتاق جا نمی شدند.

در این شرایط بود که تعدادی از لیدرهای تیم تراکتورسازی تبریز وارد اتاق کنفرانس شده بودند و سر و صدای لیدرها باعث شده بود ویسی نتواند آن گونه که باید به سئوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

در همین حال تعدادی از لیدرهای تیم تراکتورسازی تبریز که در راهرو اتاق کنفرانس مطبوعاتی منتظر ویسی بودند، به محض مشاهده این مربی در اقدامی غیراخلاقی و غیرورزشی وی را مورد فحاشی و حتی کتک کاری قرار دادند.

این گونه بود که هواداران تیم تراکتورسازی تبریز که به حضور پرشور در مسابقات این تیم ورزشی شهرت دارند، از بازیکنان و کادر فنی تیم صبای قم میزبانی کردند و سفری غیرمنتظره و نامبارک را در اذهان قمی ها به یادگار گذاشتند و شیرینی برد صبا را در کام هواداران و بازیکنان این تیم تلخ کردند.
نظرات بینندگان