arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۷ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰

قلعه نويي:اين پايان کارم در سپاهان بود / دلسردم و مي رو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شايد روي کاغذ نتوان او را قهرمان ناميد اما حالا ديگر تقريبا محال است که قلعه نويي قهرمان ليگ اين فصل نشود. او با سپاهان ، امسال راحت تر از چند سال گذشته به قهرماني رسيد .
* کمتر کسي به ذهنش خطور مي کند که سپاهان بااختلاف 6 امتيازي و تفاضل گل بالا در دو هفته پاياني قهرماني را از دست بدهد.
به هر حال فوتبال است و هزار اتفاق غير قابل پيش بيني (باخنده)
*به نظر که کمي اغراق مي کنيد.
رک بگويم تا زماني که جام را بالاي سر نبرم خيالم از بابت قهرماني راحت نمي شود چون از همين لحظات آخر خاطرات بدي دارم که دوست ندارم آنها برايم تکرار شوند.
*خيلي ها اعتقاد دارند سپاهان اگر با اين همه مهره قهرمان نمي شد جاي تعجب داشت!
من مي گويم تيمي که قهرماني مي خواهد بايد همه جوره تقويت شود.ما از ابتدا هدف مان قهرماني در 3 جام بود و به همين دليل تيم را تقويت کرديم آن هم با حساب و کتاب و نه از روي احساس! ببينم مگر در همين فصل تيم پرمهره کم داشتيم پس چرا قهرمان نشدند.اينها همه حرف هاي تکراري است و برايم گفته هاي شان عادي شده. ول شان کن ، بگذار بگويند از اين حرف ها.
*شما گفتيد مي خواهيد قهرمان باشيد. اگر اين قهرماني زود حاصل شود ، چه اتفاقي مي افتد. سپاهان در هفته هاي آخر بايد سرنوشت تيم هاي سقوط کننده را رقم بزند.
مطمئن باش که يک گام هم عقب نمي کشيم. ما تا لحظه آخر جوانمردانه بازي مي کنيم. اصلا دوست ندارم بگويند تيم امير قلعه نويي در زمين کم کاري کرده است. شک نکن که هيچ وقت هم اين اتفاق نمي افتد.
*خبر جدايي شما از سپاهان هم خيلي غافلگيرکننده بود؟
خيلي دوست داشتم يک سال ديگر در اصفهان و سپاهان مي ماندم چون اعتقاد دارم اين تيم تازه سال آينده به بار نشسته و همه سپاهان رويايي را خواهند ديد اما اتفاقي افتاد که واقع؛ دلسردم کرد و به همين دليل ترجيح دادم در پايان قراردادم جدا شوم.
*به نظر مي رسد اين تصميم را خيلي وقت پيش گرفتيد و منتظر بوديد که قهرماني سپاهان در ليگ قطعي شود و بعد آن را علني کنيد؟
تکذيب مي کنم،اگر اين گونه بود مدام نمي گفتم که دوست دارم در اصفهان بمانم.
نظرات بینندگان